• laris

Juni 2009 Nr 3

Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här

• Svar på tråden Juni 2009 Nr 3
  • nni
    ALOL skrev 2009-02-05 21:41:54 följande:
    Hejsanännu en junibrud, 13:e närmare bestämt. Helt imponerad på alla er som hunnit med så mycket! Tycker det bara snurrar i huvudet av allt man ska göra
    Hej! Vad roligt med ännu en junibrud! Välkommen. Ja vi har nog planerat mycket, men är så många detaljer kvar.
    Man får försöka lägga upp detalj efter detalj.

Villesmamma; Vad roligt! Fin ringen är!
  • laris

Jättesnygg ring!!!

Åh, det känns som om vi har missat nåt i vår planering,...blir så nervös. Har redan börjat drömma mardrömmar om bröllopet.

Villesmamma skrev 2009-02-05 20:03:44 följande:
    Jag hämtade ringen i lördag. Så nöjd!!!! Bild i galleriet ( den från katalogen). Imorgon ska jag, m2b och bestman iväg och titta på kläder till dom.Tidigt kanske men i och med att bestman bor 30 mil från oss passar vi på nu.Jag ska köpa en underkjol till klänningen. Vad gör ni?
  • laris

Hej och välkommen till oss

ALOL skrev 2009-02-05 21:41:54 följande:
    Hejsanännu en junibrud, 13:e närmare bestämt. Helt imponerad på alla er som hunnit med så mycket! Tycker det bara snurrar i huvudet av allt man ska göra
  • Villesmamma

Tack så mycket alla!
    Jag drömmer nästan varje natt. Och något går fel varje gånge eller så planerar jag hela natten så jag är helt tom i huvudet när jag vaknar. Hur ska det gå om några månader:)
    Om 1 timme bär det i väg till Bröllops butiken för att kolla på herr kläder.

• GlamourKitten

Vi gifter oss den 13 juni :)
    och inbjudningarna skickades ut i tisdags :)
    dock har bara 4 av 40 sällskap svarat så jag "varnar" alla lite för att ha för stora förväntingar på att folk ska höra av sig så fort de får inbjudningarna...jag blev lite besviken...speciellt på mina vänner. Men folk har sina egna liv.

• MulleNuh

Vad menar du?!?!? Har andra människor annat liv än vårat bröllop!?!? Det var det värsta! Vårat bröllop är ju det viktigaste som finns!!

GlamourKitten skrev 2009-02-06 12:12:59 följande:
    Vi gifter oss den 13 juni :)och inbjudningarna skickades ut i tisdags :)dock har bara 4 av 40 sällskap svarat så jag "varnar" alla lite för att ha för stora förväntingar på att folk ska höra av sig så fort de får inbjudningarna...jag blev lite besviken...speciellt på mina vänner. Men folk har sina egna liv.
  • GlamourKitten

MulleNuh, Jag veeet...det är alldeles förskräckligt!! Haha!

• first lady

Var och köpte chocklad idag till våra flawors askar. (nog fel stavat).
    Alladin hjärtan för 19 kr asken istället för 25kr.
    Och pärlor då ja ska göra egna smyken åt tärnor, toastemadamer och värdar.

• laris

Vi ska skicka våra om några dagar..jäklar om inte alla hör av sig och talar om vilka fina inbjudningar vi har gjort

Nej nej...alla tycker inte att vårt bröllop är det viktigaste som har hänt de....eller?

• laris

och nu spräcker vi 100 inläggs sträcket. Wihiii

Nu ska jag iväg och träna. Trevlig helg till er alla

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3