Juni 2009 Nr 3
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Förra tråden som nni startade var avstängd så vi fortsätter att peppa, berömma och följa varandra här
Jättesnygg ring!!!
Åh, det känns som om vi har missat nåt i vår planering,...blir så nervös. Har redan börjat drömma mardrömmar om bröllopet.
Hej och välkommen till oss
Tack så mycket alla!
Jag drömmer nästan varje natt. Och något går fel varje gånge eller så planerar jag hela natten så jag är helt tom i huvudet när jag vaknar. Hur ska det gå om några månader:)
Om 1 timme bär det i väg till Bröllops butiken för att kolla på herr kläder.
Vi gifter oss den 13 juni :)
och inbjudningarna skickades ut i tisdags :)
dock har bara 4 av 40 sällskap svarat så jag "varnar" alla lite för att ha för stora förväntingar på att folk ska höra av sig så fort de får inbjudningarna...jag blev lite besviken...speciellt på mina vänner. Men folk har sina egna liv.
Vad menar du?!?!? Har andra människor annat liv än vårat bröllop!?!? Det var det värsta! Vårat bröllop är ju det viktigaste som finns!!
MulleNuh, Jag veeet...det är alldeles förskräckligt!! Haha!
Var och köpte chocklad idag till våra flawors askar. (nog fel stavat).
Alladin hjärtan för 19 kr asken istället för 25kr.
Och pärlor då ja ska göra egna smyken åt tärnor, toastemadamer och värdar.
Vi ska skicka våra om några dagar..jäklar om inte alla hör av sig och talar om vilka fina inbjudningar vi har gjort
Nej nej...alla tycker inte att vårt bröllop är det viktigaste som har hänt de....eller?
och nu spräcker vi 100 inläggs sträcket. Wihiii
Nu ska jag iväg och träna. Trevlig helg till er alla