• momi boki

bordsdunkning =) kolla

har fått tummen ur handen o lyckats göra min prov dukning idag, blev super nöjd, kommer även finnas vita talldrikar med på dukningen samt vit o rött vin stående på borde i flaskor men de orkade ja inte slänga upp så ni kanske förstår endå =) finns bilder i mitt galleri

• Svar på tråden bordsdunkning =) kolla
  • passionsblomman

Vad fint med det röda och guldiga!

Jag tänkte bara på en sak: OM du känner att det ryms, kan det vara bra med fler ljus! Nästan alltid brukar det vara lite för få ljus när man väl tänder dem. (för du har väl tänkt ljus i de små glaskopparna?)
    Du kan tex sätta lyktor två och två eller sätta blockljus och lyktor blandat.Inte för att du bad om tips... men bara en tanke.

• FruNonis

Tycker dukningen är jätte fin.
    Håller med passionsblomman att fler ljus vore nog inte så tokigt. Verkligen jätte fin dukning. Kul!

• momi boki

ja hade tänkt ha flera ljus men har beställt små is lykor med guld bank o ros på så dom kunde jag inte ställa fram nu då jag inte har dom =( men de kommer finnas fler ljus helt o jållet med på eran ide =)

• Taha

Jättesnyggt! Det guldiga bandet tillförde mycket.

• passionsblomman

Å, jag gick på Formexmässan i dagarna och tänkte :"OM alla brudar visste HUR många fina band det finns och efterfrågadde dem så man kunde köpa in dem i större utsträckning!"

Det finns SÅ många olika fina! Men det är inget som man som florist har råd att bara stå med på lager i mängder.

• Gotlandsbröllop 2009

Dukningen var enkel men ändå superfin. Får man fråga var du fått tag på ett så snyggt band?
    momi boki skrev 2009-01-18 13:24:08 följande:

har fått tummen ur handen o lyckats göra min prov dukning idag, blev super nöjd, kommer även finnas vita talldrikar med på dukningen samt vit o rött vin stående på borde i flaskor men de orkade ja inte slänga upp så ni kanske förstår endå =) finns bilder i mitt galleri
  • Tina79

Jag undrar också var du köpte det jättefina guldbandet?

• momi boki

panduro. kosta 8 kr metern just nu på rean

• aikidoaasa

Det var en riktigt fin dukning.

• momi boki

tack =) helt nöjd själv kommer ju tillkomma mer saker tex blommor och vin plus present askar men så långt har jag inte kommit utan bará valt fäårg tema, guld/vinrött fick de bli=)

• Gotlandsbröllop 2009

¨Vi har samma team, guld och vinrött.

• Soon and very soon

vart inspirerad ganska enkelt (positivt)men snyggt har tänkt vit duk med löpare men inte vetat vad jag ska ha.... blir kanske ett band!?

• Fenixx

ja det var väldigt fint, gillade guldbandet.

Svar på tråden bordsdunkning =) kolla