När ska ni skicka inbjudan? Bröllop i augusti!
Hejsan när ska ni skicka inbjudan när bröllopet är i augusti?? Med tanke på semestrar osv.
Tacksam för svar..
Hejsan när ska ni skicka inbjudan när bröllopet är i augusti?? Med tanke på semestrar osv.
Tacksam för svar..
Början elelr slutet av augusti? i slutet har ju de fleste börjat jobba igen. Vi gifter oss i slutet av juni o kommer skicka våra i februari.
Den 8 augusti,,Glömde det
Vi gifter oss den 22 augusti och planerar att skicka ut våra inbjudningar sista veckan i april.
oj..ja tänker skicka ut dem 6månader innan fast de inte är semestertider. ingen ska få veta nåt innan så ska vara ute i god tid så vi får lite hjälp m.m.
Tack..Man vill ju inte skicka super tidigt så folk glömmer o osa.
Ja så kan man oxå göra..De allra flesta vet om det så jag fyllde 30 förra veckan o ALLA fick veta lilla hemligheten
vi gifter oss 6 juni och har tänkt att skicka inbjudningarna i början av februari, det e 4 månader innan, med o.s.a 1 maj, lite mer än 1 månad innan.
Gifter oss 1/8 och inbjudningarn läggs på lådan till veckan och har o.s.a senast 1/6.
Kram till alla
Vi gifter os den 8 Aug och vara inbjudningar kommer ga ut i början av Mars antagligen. Eftersom vi gifter oss i England vill vi folk ska ha tid nog att planera och veta om i god tid i förväg att de maste boka flyg etc.
Vi gifter oss den 7 aug och komemr skicka ut inbjudningarna i april.
Därimot så vet de flesta redan om datumet då det är en fredag och jag vill ge gästerna en tidig chans att planera ledighet.
Vi ska gifta oss första augusti och inbjudningskorten ska skickas ut om någon vecka, jag sitter och gör dem nu... osa senast 1 juni.
Vi ska gifta oss den 8 augusti och jag skickade ut save the date mail idag och tänkte sen skicka ut inbjudningskort i slutet av april.
Tack för alla svar....
Shit, vi gifter oss 23 maj och har inte ens beställt inbjudningskort än! Måste lägga på ett kol känner jag...