• wildbride08

När ska ni skicka inbjudan? Bröllop i augusti!

Hejsan när ska ni skicka inbjudan när bröllopet är i augusti?? Med tanke på semestrar osv.
    Tacksam för svar..

• Svar på tråden När ska ni skicka inbjudan? Bröllop i augusti!
  • 27juni2009

Början elelr slutet av augusti? i slutet har ju de fleste börjat jobba igen. Vi gifter oss i slutet av juni o kommer skicka våra i februari.

• wildbride08

Den 8 augusti,,Glömde det

• Myriss

Vi gifter oss den 22 augusti och planerar att skicka ut våra inbjudningar sista veckan i april.

• EllaMa

oj..ja tänker skicka ut dem 6månader innan fast de inte är semestertider. ingen ska få veta nåt innan så ska vara ute i god tid så vi får lite hjälp m.m.

• wildbride08

Tack..Man vill ju inte skicka super tidigt så folk glömmer o osa.

• wildbride08

Ja så kan man oxå göra..De allra flesta vet om det så jag fyllde 30 förra veckan o ALLA fick veta lilla hemligheten

EllaMa skrev 2009-01-16 12:07:27 följande:
    oj..ja tänker skicka ut dem 6månader innan fast de inte är semestertider. ingen ska få veta nåt innan så ska vara ute i god tid så vi får lite hjälp m.m.
  • lycklig tvåbarnsmamma

vi gifter oss 6 juni och har tänkt att skicka inbjudningarna i början av februari, det e 4 månader innan, med o.s.a 1 maj, lite mer än 1 månad innan.

• Noxire

Gifter oss 1/8 och inbjudningarn läggs på lådan till veckan och har o.s.a senast 1/6.

Kram till alla

• soffi73

Vi gifter os den 8 Aug och vara inbjudningar kommer ga ut i början av Mars antagligen. Eftersom vi gifter oss i England vill vi folk ska ha tid nog att planera och veta om i god tid i förväg att de maste boka flyg etc.

• Suss o Jonas

Vi gifter oss den 7 aug och komemr skicka ut inbjudningarna i april.
    Därimot så vet de flesta redan om datumet då det är en fredag och jag vill ge gästerna en tidig chans att planera ledighet.

• EhjärtarE

Vi ska gifta oss första augusti och inbjudningskorten ska skickas ut om någon vecka, jag sitter och gör dem nu... osa senast 1 juni.

• JS76JS

Vi ska gifta oss den 8 augusti och jag skickade ut save the date mail idag och tänkte sen skicka ut inbjudningskort i slutet av april.

• Leksi

Shit, vi gifter oss 23 maj och har inte ens beställt inbjudningskort än! Måste lägga på ett kol känner jag...

Svar på tråden När ska ni skicka inbjudan? Bröllop i augusti!