• Vita kallor

Blombukett vid borgerlig vigsel

Sambon undrar om det verkligen finns folk som har blombuketter vid borgerlig vigsel? Hade nog tagit för givet att jag ändå skulle ha en. Men nu blev jag osäker.

Men finns det någon som ska gifta sig borgerligt som ska ha bukett?

• Svar på tråden Blombukett vid borgerlig vigsel
  • silversvans

Jag hade en underbar bukett på mitt borgerliga bröllop, det hade känts konstigt för mig att vara utan.

• Jämtlandstaus

kolla mitt galleri så får du se hur vår borgerliga vigsel såg ut =)

• Stjärnblomma

Jag hade bukett trots att vi hade ett jättelitet bröllop (bara vi och två vittnen). Älskar blommor så den möjligheten ville jag inte missa. Det kändes helt naturligt.

• passionsblomman
    *en blomsterflickas hjärta blir varmt*
    Stjärnblomma skrev 2009-01-17 09:48:03 följande:
    Jag hade bukett trots att vi hade ett jättelitet bröllop (bara vi och två vittnen). Älskar blommor så den möjligheten ville jag inte missa. Det kändes helt naturligt.
  • Stjärnblomma
    passionsblomman skrev 2009-01-17 10:00:10 följande:
    *en blomsterflickas hjärta blir varmt*
    Dessutom skickade folk blommor så det kändes som att vada i ett hav av lyx. Efter bröllopet har jag tagit för vana att ibland köpa snittblommor till mig själv, det är underbart!
  • passionsblomman

*hoppar runt av glädje!* Hihi..

Stjärnblomma skrev 2009-01-17 10:04:01 följande:
    Dessutom skickade folk blommor så det kändes som att vada i ett hav av lyx. Efter bröllopet har jag tagit för vana att ibland köpa snittblommor till mig själv, det är underbart!
  • feministbrud

Kolla mitt galleri! Jag är en brud som gifte mig borgerligt och hade vackra solrosor i handen.

• feministbrud
    passionsblomman skrev 2009-01-17 10:14:07 följande:
    Det har jag sett förut...(fast jag fattar ju att du menar TS)och det är jättefint!
    Ja, jag läste inte hela tråden. Tack!
Svar på tråden Blombukett vid borgerlig vigsel