• Svar på tråden Jävligt dåliga nyheter för weddingsnnouncer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Luucie

    Jag tror inte man ska räkna med att något av det man skapat kommer tillbaka...
    Men förmodligen dyker själva WA upp igen så småning om...kanske?!

  • Luucie
    Pumpkin skrev 2009-01-15 14:07:28 följande:
    Precis. Verkar som att all text är OK men att alla bilder och filmer är borta. Om inte det där dyra företaget kan hjälpa dem...
    Tänker vi samma måntro...vem ska betala för det då..???
  • Luucie

    GLAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag kommer in på sidan där man kan göra ändringar och så;-D

    Vissa bilder är kvar, andra inte...

    Men gud vad skööööönT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Luucie

    Jag är ju så himla dålig på att göra datagrejer så jag har lagt de flesta av mina bilder i textfältet så de är kvar..
    Ibland är det bra att vara okunnig...

    Men önskelistan får jag göra om för där hade jag varit "duktig" och gjort som man ska!

  • Luucie
    propp skrev 2009-01-15 19:46:21 följande:
    Jo, har bilderna kvar...självklart...men att lägga upp dem igen...puh...det vet jag inte om jag orkar...det är rätt många timmar bakom den där sidan...
    Usch vad tråkigt!
    Skickar en stor kram!
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-01-16 09:21:35 följande:
    Fast jag har lagt in bilder igen, och dom sitter kvar.
    Samma här.
    Jag är så glad att det gick att fixa!
    Ska du skicka dina inbjudningar nu ?
  • Luucie

    Ja jag vet...hihi ska säga till alla att de skyndar sig att kolla sidan för man vet aldrig vad som händer!!!!

    OT:Hittade söta frimärken förresten med chokladdoppade jordgubbar och små söta bakelser...

  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-01-16 09:39:28 följande:
    Vad kostar dom? Kostar frimärkena samma typ??
    Sex kronor st, som vanliga brev.
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-01-16 09:54:37 följande:
    Borde bli billigare om man köper många! Usch det är verkligen pisstråkigt att lägga ut en massa pengar på frimärken..
    Håller med..undrar om det skulle bli billigare om man hyrde någon som åkte runt och lämna i brevlådorna

    Lätt en kostnad man glömmer också när man diskuterar inbjudnigar...
  • Luucie

    Nej de bilder som inte kommit fram är nog tyvärr borta...men jag hade tur för på de flesta sidor hade jag lagt in bilder som text och de är ju kvar.
    Sen hade jag inget fotoalbum.
    Tycker verkligen synd om de som hade det!

  • Luucie
    Danielaa skrev 2009-01-22 13:39:00 följande:
    Inte läst hela tråden nu... Men har bilder/text osv försvunnit för många på weddingannouncer? Vår sida ser ut precis som vanligt å även andras som jag känner...?
    Hela hårddiskaen kraschade för ca 1.5 vecka sen...De som lagt in bilder som text fick tydligen ha kvar sina men alla andra bilder försvann för många. Texten var också borta ca 1 dygn men sen kom den sakta tillbaka.

    Hoppas det aldrig händer igen...jag höll på att kissa ner mig!!!
Svar på tråden Jävligt dåliga nyheter för weddingsnnouncer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!