• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

ja lycka till idag hummle!

OO , man känner att det börjar att närma sig nu!

• Teapot

Nu har jag och Skille sett hummle bli fru!!! Varför kan man inte gå på bröllop varje helg? Jättemysigt var det *myser* Känns låååångt till december... men är full av inspiration!

• SweetSun

hm.. killen som skulle spela under vigseln har nog backat ur.. han hade inte riktigt greppat att det var under själva vigseln han skulle spela, och tyckte det kändes pinigt, och han hade ju aldrig spelat på vigsel förr, och tyckte inte att han var så bra... *suck* jaja få se vad han bestämmer sig för..

• Tx2

Hoppas att du hade en toppendag Hummle! Ser framaemot att höra hur helgen har varit.

Nu skall jag vila lite. Tog på krafterna att vara prinsessa = möhippad

• SweetSun

oo tx2; hur var det?? vad råkade du ut för`

• Tx2

Kan nog bli ganska långt...

Började med att jag blev väckt av T med bubbel o en instruktion med vad jag skulle göra. Fick en "fin" klänning, tiara o boa och väntade in min transport, som visade sig vara en limmo där det satt tre tjejer i.
    Åkte till Göteborg där jag fick en orienteringskarta, skulle ta mig till olika platser o hämta olika saker (samt träffa dem olika tjejerna). Sakerna gav hintar om vad som skulle ske under dagen. Dessvärre missade jag den sista kontrollen så dem fick ringa in dem två sista tjejerna när jag hade tagit mig till mål. Målet var hemma hos en kompis där det serverades frukost.
    Efter frukosten traskade vi iväg till dekorationsmålning av porslin där jag fick ha basker o rock. Tjejerna fick måla koppar o fat som jag/vi får på bröllopet och jag fick måla en ask.
    Sedan blev det lunch, på en kompis kontor. Mycket gott och jag fick träffa min lilla brudnäbb som gillade broschen jag hade på T (alla tjejer hade en bild av mig istället). Snacka om att hon gillar min T. Hon klämde ur sig ett "min bebias" och "jag eckar bebias". Får hoppas att det inte skapar någon avundsjuka när jag gifter mig med honom..
    Efter det var det dax att utnyttja min kvast iförd en stor uppblåsbar sumo-dräkt. Vi curlade, var grymt kul.
    Efter det var det dax för relax och romerskt bad på valhallabadet. Var väldigt skönt.
    Sedan så åkte vi tillbaka till kompisen där vi hade ätit frukost och då var det middagsdax. Fick indiskt som jag tycker väldigt mycket om. Under hela kvällen fick jag ha på mig en ännu "vackrare" klänning än den jag haft under dagen.
    Under hela dagen hade jag fått gissa på minnessaker, lyckades komma på dem flesta. Fick lite quiz oxå. Och självklart inte helt torrt för min del och tillhörande övernattning med några av mina bästabästa.
    Med andra ord en jäkligt kul dag!

• Teapot

Tx2, låter som att du haft en riktigt kul möhippa! Hoppas min (om jag nu blir hippad, vem vet?) blir något liknande

• hummle

nu e jag FRU
    LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG

berättar mer när jag landat. nu ska jag o min MAN njuta av bröllopstårta *smaks* o titta på fler bröllopsbilder. bror kom precis ner med våra bilder han tagit under dagen.

KRAM

• M2009

Heeeej Tjejer!!! Nu är jag tebax men utan D ;) Mår toppen och har fullständigt fullt upp med jobb o träning och div busiga planer*ler* Satsar på ett galet "rockår".
    Har saknat kontakten med er och tänkt massor på hur det går för er - får uppdatera mig lite succesivt nu och jag hoppas på någon liten träff framöver så jag får se er igen!
    Många Kramar!!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!