• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...
  • Myrmor

Jag röstar på 19 mars kl 18! Fika/mat för de som vill på blue eat & drink på centralstationen (så sweetsun känner sig bekväm med att komma). Finns kaffe/mat/vin i den mängd man önskar-

19 mars kl 18.00 på blue eat & drink- Kolla hummles fru-glow och myrmors mage

myrmor

• SweetSun

oo titta här, jag skrev i andra tråden utan att titta här först

Jag bjuder även in till en fika framåt här hemma hos mig, om det nu är nån som vågar sig ut i skogen igen

myrmor
    sweetsun

• Äntligen 090822

myrmor
    sweetsun
    Äntligen/Angelica

• Tx2

myrmor
    sweetsun
    Äntligen/Angelica
    Tx2

• skille

myrmor
    sweetsun
    Äntligen/Angelica
    Tx2
    Skille

• M2009

Hallå heej!! Det var ju rackarns att nästa träff infaller när jag inte hunnit hem till Gbg... som vanligt :) Kommer hålla koll på er och hänga med när det dyker upp en tid som passar med min överhektiska kalender :) Må bäst allihopa!!

• När2blir1

Va mysigt det låter med träff

• Danielaa

Vem vill missa nåt av de!?

myrmor
    sweetsun
    Äntligen/Angelica
    Tx2
    Skille
    Daniela

Hoppas jag inte jobbar då bara... Inte fått schemat än...

• SweetSun
    M2009 skrev 2009-03-08 21:33:55 följande:
    Hallå heej!! Det var ju rackarns att nästa träff infaller när jag inte hunnit hem till Gbg... som vanligt :) Kommer hålla koll på er och hänga med när det dyker upp en tid som passar med min överhektiska kalender :) Må bäst allihopa!!
    välkommen hit!
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...