• pandis81

optimalprint.se

Är det någon här som har beställt sina trycksaker från www.optimalprint.se

Har kollat runt lite och hittat olika serier som jag gillar men jag vet ju inte riktigt hur deras kvalité är. Därför vänder jag mig nu till er och frågar om det är någon därute som har beställt sina inbjudningar och program från deras sida.

Snälla dela med er står i valet och kvalet och vet inte riktigt hur jag ska göra.

Tack på förhand
    //Therese

• Svar på tråden optimalprint.se
  • pandis81

puffar ingen som vet något om dom???

• Aleta

Vi gjorde våra tackkort hos dem och vi var nöjda.

Dessutom så har de ju returrätt inom 14 dagar. Man får pengarna tillbaka om man inte är nöjd, förutom fraktkostnaderna, det tyckte jag var bra.

• MV85

Jag satt o kollade o de använder 300grams papper, vilket är bättre än många andra på nätet, men inte sämre än de dyrare... så antar att det är bra kort där..
    Funderade oxå på dem nämligen... men undrar - är korten blanka, eller svagt strukturerade?

• Aleta

Vi gjorde ju tryckta tackkort, så de var matta.

• Tillde

Har just skickat iväg våra inbjudningskort som vi gjorde där. Är supernöjd, tyckte det var fina kort i bra kvalité och fina enkla vita kuvert.
    Valde själv enkla vita kort med ett rött hjärta på och skrev namnen med en svart penna.

Tycker sidan har en bra layout där man kan se precis hur det kommer se ut. Och som sagt så har du 14dgr på dig att skicka tillbaks och få pengar tillbaks om du inte är nöjd.

• pandis81

tack för att ni har velat dela er erfarenhet från optimalprint.se alltid skönt att höra vad andra har att säga om dom man inte känner till.

Det lutar åt att vi beställer därifrån.

Vill gärna höra flera som har erfarenheter av dom..

*puffar därför lite till*

Svar på tråden optimalprint.se