• trebarnsmamma

Ang stämplar med egna namn!!!????

Någon som vet hur man billigast, smidigast fixar stämplar med de egna namnen på?!
    Tycker det verkar svårt och dyrt att beställa från specialsidt...
    Kan man sätta ihop själv med hjälp av tex panduros bokstäver på akrylkloss...

Tacksam för svar

• Svar på tråden Ang stämplar med egna namn!!!????
  • Hemlig2009

Jag beställde stämpel som jag använt på framsidan av våra inbjudningskort (finns bild i galleriet), den kostade 130 kr och är 7x3 cm. Beställde från mycards.se.

• DanKat

Vi beställde från stampelfabriken.se Läste tidigare idag i någon tråd där Kirsto tipsade om ytterligare en sida (förutom de som jag och Hemlig2009 just nämnde) men jag vet inte vilken tråd det var tyvärr. Du kan ju fråga henne, hon är jättepysslig så hon brukar ha länkar till det mesta man behöver

• trebarnsmamma

Å tack hemlig 2009 vilken snygg stämpel!
    Vilken storlek gjorde du texten i?!

• Hemlig2009

Tack! Hmm, jag har inte ens sparat originalet bara själva bilden. Så dumt! Det var runt stl 40 har jag för mig. D:et i Daniel är något större än övriga bokstäver.

Men jag fick uppge storleken på stämpeln jag önskade, så det spelar nog inte så stor roll.

• trebarnsmamma

Okej...
    För jag har spånat lite på en liknande fast med mer kursiv stil då resterande text är i den stilen....

Hur betalade du etc mailar man bara eller...
    Har lite svårt att tyda på deras hemsida

• Hemlig2009

Jag mailade min beställning, jag fick svar att de kunde leverera och fick då ett Bg att sätta in pengarna på. Jag gjorde detta och stämpeln kom inom en vecka.

• trebarnsmamma

Å vad bra då skall jag göra det...
    Tack för hjälpen...

• mahlins

Jag ska göra mina stämplar hos Sweetish www.sweetish.se .. Hon är jättenbra att ha att göra med och tusa så snabbt går det!

Svar på tråden Ang stämplar med egna namn!!!????