• AceOne

Svensexa i Sthlm sökes för "nakenporträtt"

Hej!
    Jag är ute i tidigaste laget för jag fixar en möhippa som skall gå av stapeln i april/maj (datum ej fastställt). Skulle dock redan nu vilja efterlysa en svensexa som vill låta brudgummen bli avmålad naken av bruden jag ordnar möhippa för. Dvs söker en "kroki modell". Jag vet att det finns proffisionella krokimodeller att anlita men är inte intresserad av det dels pga att det kostar, och dels då det på ngt sätt känns mer "safe" med en brudgum.
    Så ska du gå på eller ordna en svensexa, eller kanske din man/pojkvän ska gå på/ordna, senare i vår och tror detta kan vara något hör av dig i denna tråd!!

• Svar på tråden Svensexa i Sthlm sökes för "nakenporträtt"
  • älskarlivet

Fy, jag hade blivit skitsur om min m2b blivit utsatt för något sådant! Men lycka till ändå!

• T RO

Jag håller med dig! Jag hade oxå blivit heligt förbannad. Vi har skrivit i vårt infoblad att vi inte önskar höga höjder, pinsamheter, som sälja kyssar på stan, ytstyrslar eller ekivoka inslag. Blir som sagt heligt förbannad om inte det respekteras för både mig och sambon...

älskarlivet skrev 2009-01-14 06:18:39 följande:
    Fy, jag hade blivit skitsur om min m2b blivit utsatt för något sådant! Men lycka till ändå!
  • AceOne

Oj, när jag gifte mig förlitade jag mig på att mina vänner kände mig tillräckligt bra för att veta vart gränsen går så att inga "infoblad" behövdes.. vilket de gjorde så jag hade en superkul möhippa helt utan förnedring. Fick däremot göra lite grejer som jag egentligen inte vågade (spela in skiva och åka motorcykel, men det var bara kul!)
    I övrigt så har ju alla olika gränser för hur mycket man vill bjuda på sig själv. Men för er alla andra kan jag tillägga att kallingar på självklart är ok! Fast vad är egentligen problemet med att ens M2B skulle målas av? Det är ju inte så att målarinnan är intresserad av din M2B precis.. äsch, tråkmånsar.

• mintursnart

Infoblad?? Herregud, kan du inte beratta mer om vad du skrev på denna..
    Enig med dig AceOne..

• T RO

Avtackar mig alla sarkasmer tack

Infoblad som i vägbeskrivning, boende, klädkod, info om allergier, barnfrihet, kontaktuppgifter till toastmaster etc etc. Inget konstigt alls, all info får ju inte plats på en inbjudan

Eftersom min sambo fick en fallskärmshoppning i 30 årspresent (han har panisk höjdskräc) och hela min familj tycker att det är sååååå roligt med utstyrslar och bus så kände jag att det var ganska nödvändigt att förtydlig oss.

mintursnart skrev 2009-01-14 20:01:38 följande:
    Infoblad?? Herregud, kan du inte beratta mer om vad du skrev på denna..Enig med dig AceOne..
  • aalexandra

Du känner ju antagligen era nära o kära bäst så kände du att ett infoblad behövdes så gjordes det antagligen..

När jag bad vår toastmaster/madame (stavning?) göra oss den stora äran att vara just det så frågade hon vad jag tyckte var ok, om jag ville "göra bort mig totalt" eller hellre hade en heldag på ngt spa eller vad.. så då kunde jag avtacka mig allt vad utklädnader o kyssar på stan heter..
    Så nu behöver jag inte oroa mig för det tack o lov, men skulle min man bli avmålad eller måla av någon skulle jag tycka att det var jätteroligt, vad skoj att ha sen
    Men det är ju bara vad jag tycker..

T RO skrev 2009-01-15 08:13:13 följande:

Avtackar mig alla sarkasmer tackInfoblad som i vägbeskrivning, boende, klädkod, info om allergier, barnfrihet, kontaktuppgifter till toastmaster etc etc. Inget konstigt alls, all info får ju inte plats på en inbjudanEftersom min sambo fick en fallskärmshoppning i 30 årspresent (han har panisk höjdskräc) och hela min familj tycker att det är sååååå roligt med utstyrslar och bus så kände jag att det var ganska nödvändigt att förtydlig oss.
  • Lady o Lufsen

Eftersom du känner din omgivning bäst så tycker jag att det var supersmart med ett infoblad som täckte lite mer än bara vägbeskrivning.
    Ett bröllop med föregående hippa/sexa kan vara nog så oroligt med vad alla människor ska hitta på för "roligt"!

T RO skrev 2009-01-15 08:13:13 följande:

Avtackar mig alla sarkasmer tackInfoblad som i vägbeskrivning, boende, klädkod, info om allergier, barnfrihet, kontaktuppgifter till toastmaster etc etc. Inget konstigt alls, all info får ju inte plats på en inbjudanEftersom min sambo fick en fallskärmshoppning i 30 årspresent (han har panisk höjdskräc) och hela min familj tycker att det är sååååå roligt med utstyrslar och bus så kände jag att det var ganska nödvändigt att förtydlig oss.
  • Lady o Lufsen

Att vara enig med TS betyder inte att man behöver vara dum mot övriga i tråden...

mintursnart skrev 2009-01-14 20:01:38 följande:
    Infoblad?? Herregud, kan du inte beratta mer om vad du skrev på denna..Enig med dig AceOne..
Svar på tråden Svensexa i Sthlm sökes för "nakenporträtt"