• Ernst

Cellofanpåsar som kuvert?

Jag håller på å knepar å knåpar med våra inbjudningskort. Hittade ett tips på en hemsida om att använda cellofanpåsar som kuvert. Nån som har erfarenhet av det?
    Man får använda klisterfrimärken (inte slick-på-själv-frimärken) å adressen kan man skriva på ett papper på insidan av påsen, stod det.
    Inbjudningskort brukar vara så fina så jag tycker att det låter som en toppen ide med genomskinligt kuvert=)

• Svar på tråden Cellofanpåsar som kuvert?
  • Mint

Jag ska göra våra inbjudningskort själv och tänker använda cellofanpåsar som kuvert. Har än inte kommit så långt med själva pysslandet, men jag tror det kommer bli jättefint! Lycka till med dina inbjudningskort.

• I vått och torrt

låter fint!

vart köper man dem och vad kostar sådana?

• Arla79

Vi ska också ha cellofanpåsar. Skickar inbjudningarna nu i mitten av januari

Jag har köpt dem på Tradera och har betalat ca 1 kr / st.

• HelenaOlivia

Jag har aldrig köpt på Tradera så undrar om någon köpt dem i vanligaffär? Vart? Tack

Arla79 skrev 2009-01-12 20:41:29 följande:
    Vi ska också ha cellofanpåsar. Skickar inbjudningarna nu i mitten av januari Jag har köpt dem på Tradera och har betalat ca 1 kr / st.
  • HelenaOlivia

Tack bästa bt-tjejer!

• HelenaOlivia

det är värt att säga igen, BT-tjejer ni är bäst!! Man får altid hjälp med precis allt av er, blir så himla glad! Tack!!

• brud09

köpte mina på panduro på rea

Svar på tråden Cellofanpåsar som kuvert?