• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Jag tror att jag ligger rätt bra till

Jag är en av de få som vågar lämna över festhäftet helt till våra toastmasters. Så nu väntar jag på att få träffa prästen så vi kan göra vigselprogrammen..
    Vi ska också träffa fotografen och prata igenom hur vi vill ha det. Sedan är det pyzzlet med dukningen och dansbanan som är kvar.

Kan inte någon bara dra till med nått att det här måste du ha glömt..!! Så jag kan bocka av det och ni andra med kanske

Jag börjar: Skicka in hindersprövning och namnbyte.

• lecaroline

Låses in och vi behåller nyckeln..

Byta pass vid namn ändring om man ska ut och resa direkt..

• lecaroline

Det har inte jag hört... Vi har ju bytt namn då, så då borde inte det gamla vara giltligt..

• lecaroline
    ja så vill vi ju inte att det ska bli!! Jag vet faktiskt inte. Vi åker ju inte förän i Juli så jag antar att jag måste byta
  • lecaroline

Ja, marshall hållare med hjärtan, lite fukblommor, ståltråd, ljus, servetter, salt och pepparkar mm mm kommer inte ens ihåg längre.. Jag handlade alla barn julklappar där innan jul. Fick med några presenter också till brors dottern. Det är ju super billigt med leksaker!!

• lecaroline

Vi åker ner till Villeneuve-Loubet i mil från Nice. Ska försöka få med gubben på en tur till venedig eller corsica hade jag tänkt också

• lecaroline
    Francis skrev 2009-03-26 18:17:56 följande:
    Hej,Hoppas det är ok att man hoppar in här!Ville ju gärna vart med igår men träffade prästen vid 5 en dag tidigare än planerat så det var skönt att ha det avklarat. Han är jättemysig och supertrevlig.Det kommer bli en såkallad konungavigsel för oss, känns ju roligt med något anourlunda faktiskt! =)
    Vi ska träffa min präst den 4 April då vi ska till Thn ändå.
    Hon var så glad att vi ville att hon skulle viga oss och hon vet ju att vi flyttat till gbg så det gjorde henne ännu gladare

Gissa om jag var på bra humör när vi la på!!
  • lecaroline

Ojdå man kanske ska passa sig då

Linn74 skrev 2009-03-27 19:34:37 följande:
    Vad roligt! Jag önskar att vi också hade någon slags anknytning till den som ska viga oss. Det blir mer personligt då på nåt sätt.Min m2b är också från Thn.
  • lecaroline

Ja, vi tänkte dansa vals Har inte börjat öva ännu men det är ju 2 månader kvar
    M2b har i alla fall lovat detta så jag hoppas att han håller detta.

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?