• Therese o Henrik

Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...

Hej,
    Nyligen publicerades ett par bilder på ett par super snygga inbjudningskort under "galleriet". Bilderna har blå bakgrund och korten är ljusa, brudens namn står med skrivstil och brudgummens med vanlig rak stil. Precis sådana jag skulle vilja ha till mitt bröllop. Vet inte hur jag ser vem som publicerat bilderna så därför skickar jag en efterlysning här....vänligen kontakta mig så jag kan få lite av dina tips. Inbjudningarna är jätte fina! :)

Tack tack!!

//Therese

• Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...
  • MolsonCanadian

För vad..??
    Jag tänkte preventivt jag. Alltså nu när namnen finns i ett dokument på din dator.

kajw skrev 2009-01-11 15:20:03 följande:
    sorry!
  • MolsonCanadian

Det beror väl på hur stora inbjudningskorten är?
    Vi har bara 10,5 x 10,5 cm. Har du nån tanke om hur stora ni vill ha?

MilosMamma skrev 2009-01-11 15:24:55 följande:
    Men jag har nada koll, hur vet man hur stor text man ska ha osv, haha åh jag måste fråga sambon om hjälp o kanske till o med höra efter va han tycker
  • MilosMamma
    MolsonCanadian skrev 2009-01-11 15:27:13 följande:
    Det beror väl på hur stora inbjudningskorten är?Vi har bara 10,5 x 10,5 cm. Har du nån tanke om hur stora ni vill ha?
    Bra fråga, jag måste noig mäta papprena jag har, sen hade vi visst bara wordpad, vi är lite efter här, Haha
  • MolsonCanadian

Åh. Har ni inte ens Word?
    Då vet jag däremot inte hur man kan göra.

MilosMamma skrev 2009-01-11 15:28:18 följande:
    Bra fråga, jag måste noig mäta papprena jag har, sen hade vi visst bara wordpad, vi är lite efter här, Haha
  • kajw

Är lite ny på BT så jag tänkte att det var bäst att be om ursäkt ifll jag hade klantat till det utan att veta om det, men när jag läste ditt mail så fattade jag. Tack för hjälpen!
    Kram

• first lady

Jag får det inte alls att fungera, har worldart men när jag dra orden, Jag får orden i en ruta vilket hela rutan flyttar sig och inte dit jag vill.
    Någon som kan förklara?

• MolsonCanadian

Nä, det låter märkligt. Har du placerat pilen precis ovanför orden och inte på rutan då?

first lady skrev 2009-01-11 17:13:27 följande:

Jag får det inte alls att fungera, har worldart men när jag dra orden, Jag får orden i en ruta vilket hela rutan flyttar sig och inte dit jag vill. Någon som kan förklara?
  • first lady

Jag har öppnat upp wold sen öppnat upp wordart i den rutan skriver jag , kanske gör fel? ska pröva

• first lady

Nej går inte, skriver ja Hej så flyttar den hela ordet inte bara en bokstav. Kan inte lägga över som du gjort heller. hmmmm

• first lady

Du skulle inte kunna skicka ditt dokument till mig oxå, Snälla?
    till min inbox.

Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...