• jennyolinus

Fotograf i Skövde ?

Hej !

Vi ska gifta oss på Pingstafton- 09 i Skövde, är det någon som har ett tips på en bra fotograf ?

Jenny.

• Svar på tråden Fotograf i Skövde ?
  • fiakanin

Min väninna och hennes blivande man använde Team Mysak. www.mysak.org/ De var jättenöjda. Det var två fotografer och ändå inte jättedyrt. (4000

• fromheretoeternity

Hej! Vi ska också gifta oss i Skövde-trakten fast först nästa år!

Team-mysak verkar ju superbra! Dom vill vi också ha som fotografer, och vad billigt!!

Har du några bra bröllopstips för oss skaraborgsbrudar? Var köpte du klänningen? Ska ni ha bröllopstårta? Var ska ni ha festen etc?
    Det är glest med Skövde-brudar här så vi får hjälpas åt allihop

Jag har beställt en födelsedagstårta från konditoriet som ligger bredvid "2rumokök", lite för att testa inför bröllopet. Jag kan återkomma om hur hon är!

Lycka till med bröllopet!

jennyolinus skrev 2009-01-09 23:58:09 följande:
    Hej !Vi ska gifta oss på Pingstafton- 09 i Skövde, är det någon som har ett tips på en bra fotograf ?Jenny.
  • Goaste

Vill gärna veta mer om Mysak. Gifter mig iofs i Mullsjö.
    Har kollat deras hemsida och de verkar bra.

• purjopillan

Gifter mig i Halna kyrka 3:e oktober i år. Det är iofs utanför töreboda men iaf...
    Atelje Doverholm tar bra kort de ligger ju centralt i skövde men om ´ni kan tänka er mariestad så finns det en helt suveränt bra fotograf på bildmagasinet. Just nu har jag tappat namnet men det kommer, får lov att skaka om hjärncellerna lite bara...

• purjopillan

francis howard heter han ju... hjärnsläpp...

• Goaste

Han är enligt min rätt dyr. Han tog mina studentkort och de kostade ca 3000kr för 6 el 8 bilder i ett album, inkl ett par lösa bilder. Tror Dofverholm och Bildmagasinet samarbetar.
    Francis är duktig men rätt snobbig.

• purjopillan

jag har aldrig haft problem med fracis. Han har varit hur trevlig som helst mot mig. Vi tog porträtt på familjen nyligen och fick 8 bilder i ett album + 2 stora kvadratiska förstoringar (jag tror att de är 50*50 eller 60*60) med ram och paspartou för 5000 kronor och det är inte mycket

• jennyolinus

Hejsan..
    Har tvärr inte varit inne här på ett tag och sett ditt inlägg..
    Tack för tipset om team mysak, de verkar jättebra har hört av mig dit nu och hoppas på att jag snart får svar på om de kan !
    Vi ska gifta oss på Aspö Gård i Skövde. Jag bor i Sthlm, så jag köper nog min klänning här ! Vad tyckte du om tårtan förresten? Har inte beställt tårta än..

Mvh Jenny*

fromheretoeternity skrev 2009-01-10 10:22:37 följande:
    Hej! Vi ska också gifta oss i Skövde-trakten fast först nästa år!Team-mysak verkar ju superbra! Dom vill vi också ha som fotografer, och vad billigt!!Har du några bra bröllopstips för oss skaraborgsbrudar? Var köpte du klänningen? Ska ni ha bröllopstårta? Var ska ni ha festen etc?Det är glest med Skövde-brudar här så vi får hjälpas åt allihop Jag har beställt en födelsedagstårta från konditoriet som ligger bredvid "2rumokök", lite för att testa inför bröllopet. Jag kan återkomma om hur hon är!Lycka till med bröllopet!
  • fromheretoeternity

Hej!
    Konditoriet heter Kravat och ligger alltså bredvid 2 rumokök. Tårtan var jättefin! och alla gäster sa att den var supergod. Själv tycker jag inte om tårtor alls men denna var helt ok. Vit choklad ovanpå istället för marsipan. Dekorationen var jättefin!
    Hon som har konditoriet verkar jätteduktig!
    Tror att hon tar ca40kr/bit när det gäller bröllopstårtor men man kan nog komma överrens om pris om man vill ha något speciellt. Hon verkar bra i alla fall!

Aspö är ju jättefint! Jag gick matlagningskurser där när jag var liten

När ska ni gifta er?

jennyolinus skrev 2009-02-03 11:26:15 följande:
    Hejsan..Har tvärr inte varit inne här på ett tag och sett ditt inlägg..Tack för tipset om team mysak, de verkar jättebra har hört av mig dit nu och hoppas på att jag snart får svar på om de kan !Vi ska gifta oss på Aspö Gård i Skövde. Jag bor i Sthlm, så jag köper nog min klänning här ! Vad tyckte du om tårtan förresten? Har inte beställt tårta än..Mvh Jenny*
  • jennyolinus

Vi ska gifta oss på Pingstafton den 30 Maj i år, så jag börjar bli lite nervös för det är mycket kvar att fixa.. Har inte så mycket tid att planera, våra grabbarna tar ganska mycket tid..
    Ska kolla upp konditoriet Kravat ,tyvärr så var team mysak upptagna när vi ska gifta oss men tack för tipset..
    Var hade ni tänkt att ha eran fest ?

fromheretoeternity skrev 2009-02-03 15:27:53 följande:
    Hej!Konditoriet heter Kravat och ligger alltså bredvid 2 rumokök. Tårtan var jättefin! och alla gäster sa att den var supergod. Själv tycker jag inte om tårtor alls men denna var helt ok. Vit choklad ovanpå istället för marsipan. Dekorationen var jättefin!Hon som har konditoriet verkar jätteduktig!Tror att hon tar ca40kr/bit när det gäller bröllopstårtor men man kan nog komma överrens om pris om man vill ha något speciellt. Hon verkar bra i alla fall!Aspö är ju jättefint! Jag gick matlagningskurser där när jag var liten När ska ni gifta er?
  • fromheretoeternity

Vi kommer nog sätta upp partytält i mina föräldrars trädgård och inreda med golv och bord och stolar med fina överdrag och sådär då det blir riktigt fikt. Sen ska vi ha buffé med en kock som grillar kött. Så enkelt men förhoppningsvis lite lyxigt ändå.
    Vi gifter oss först nästa sommar så vi har gott om tid. Men man kanske ska boka mysak i riktigt god tid då!

jennyolinus skrev 2009-02-03 20:19:49 följande:
    Vi ska gifta oss på Pingstafton den 30 Maj i år, så jag börjar bli lite nervös för det är mycket kvar att fixa.. Har inte så mycket tid att planera, våra grabbarna tar ganska mycket tid..Ska kolla upp konditoriet Kravat ,tyvärr så var team mysak upptagna när vi ska gifta oss men tack för tipset..Var hade ni tänkt att ha eran fest ?
  • jennyolinus

Det låter riktigt fint med tädgårdsbröllop, ja då har du god tid på dig att planera men det kan behövas ja boka Mysak han verkar vara mkt uppbokad..

fromheretoeternity skrev 2009-02-04 17:03:35 följande:
    Vi kommer nog sätta upp partytält i mina föräldrars trädgård och inreda med golv och bord och stolar med fina överdrag och sådär då det blir riktigt fikt. Sen ska vi ha buffé med en kock som grillar kött. Så enkelt men förhoppningsvis lite lyxigt ändå.Vi gifter oss först nästa sommar så vi har gott om tid. Men man kanske ska boka mysak i riktigt god tid då!
  • Mikael i Falköping

Vid vårt bröllop anlitade vi oss av Team Mysak. Vi är helnöjda med deras insats. Vi fick de bilder vi önskade. Vi gjorde underbara utemiljöbilder i omgivningen av den kyrka vi gifte oss i.

Vi kan varmt rekommendera dem!

fiakanin skrev 2009-01-10 08:14:50 följande:
    Min väninna och hennes blivande man använde Team Mysak. www.mysak.org/ De var jättenöjda. Det var två fotografer och ändå inte jättedyrt. (4000
Svar på tråden Fotograf i Skövde ?