• twoheart

Tips på bra fotograf i Skåne

Hej!

Jag söker tips på en bra fotograf i Skåne, förslagsvis nordöstra hörnet eftersom vi gifter oss i Åhus.

Är så van vid att anlita Conny i Åhus när det är dags för fotografering, men de finns ju inte mer... Så nu står jag utan idéer...!

• Svar på tråden Tips på bra fotograf i Skåne
  • anapanasiti

En fotograf som finns i nordvästra Skåne, men som tar sig till kunden mot reseersättning är Emelie Ohlsson www.emelieohlsson.se/ Kolla hennes hemsida... hon är jätteduktig.

• 27juni2009

vi ska använda oss av johan lindvall från kristianstad, han som tog över efter Jehlbo. har aldrig fotats av honom förut men fick bra kontakt med honom i telefon känner jag

• Orkideflickan

Jag tror Mikael Stiller jobbar i hela Skåne & Köpenhamn mot en skälig reseersättning!

Han är en väldigt trevlig & duktig kille från Malmö, vilket inte är i Åhus direkt men, men.... Våra vänner gifte oss förra året och blev fotograferade av honom. De blev supernöjda!

www.mikaelstiller.com

Lycka till!

• svårtattvälja

Mette Ottosson i Båstad är väldigt, väldigt duktig och trevlig. Det är förstås nordvästra hörnet men hon reser också runt hela Skåne (minst). Hon har en hemsida och en fotoblogg som du säkert hittar om du googlar.

• twoheart

Tack för alla fina förslag så här långt! Jag ska titta igenom dem.

Har fortsatt söka själv också, och testar att fråga här; Har någon blivit fotad av Marit Larsson Ystad eller Peter Tarpgaard? Fina bilder på deras hemsidors presentationer...

• Josefin 2009

Vi ska ha Mette och jag är helt såld på både hennes bilder och hennes härlig personlighet. Checka in dessa bilderna för inspiration: mettesfoto.blogg.se

svårtattvälja skrev 2009-01-09 21:56:47 följande:
    Mette Ottosson i Båstad är väldigt, väldigt duktig och trevlig. Det är förstås nordvästra hörnet men hon reser också runt hela Skåne (minst). Hon har en hemsida och en fotoblogg som du säkert hittar om du googlar.

• snackis

Daniel Rix på rixfoto.se, han är suverän!

Han tog sig verkligen tid att lyssna på var vi ville ha och kom oxå med massa jättebra förslag.

Man får alla bilderna på en skiva, istället för bara typ 16 stycken på papper i ett album, som så många gör. Vi har typ 150 stycken!

• Saltakatten

Vi hade Maja Jaokobsson, www.kaipfoto.se. Hon bor i Hässleholm.

Vi fick också bilderna på skiva.

Svar på tråden Tips på bra fotograf i Skåne