• mammacatta

Åntligen fredag del 16

Nu är det dag för en till! Välkomna!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-14= 26981 inlägg
    15: 627 -> 27608 totalt

• Svar på tråden Åntligen fredag del 16
  • janos

Ja! Äntligen fredag! Jag har ansökt om en äkta fredagkväll: godis, snacks och något gott att dricka, kramas med maken i soffan. Hoppas att ansökningen går igenom!

Annars går livet i 190 för oss just nu. Hoppas att livet är lite lugnare för er andra.

Pigga på dig apg!

• janos

Nu har jag skämt bort sonen och köpt Byggare Bob och gänget på Blocket. Hon skulle skicka dom nästa vecka, så då kan han roa sig heeeeeeeela påsken. Han älskar nämnligen dom!

Kan vi klara det? Klart vi kan!

• mammacatta
    janos skrev 2009-04-03 19:36:32 följande:
    Nu har jag skämt bort sonen och köpt Byggare Bob och gänget på Blocket. Hon skulle skicka dom nästa vecka, så då kan han roa sig heeeeeeeela påsken. Han älskar nämnligen dom!Kan vi klara det? Klart vi kan!
    Fiffigt!
    Här köper vi dem en och en, det går inte att säga nej...
    Han radar upp dem och säger: bandis, kranis, skopis, rulle och menta. Var är menta? Mamma, vi måste köpa menta.

Om man då vet hur han är, talet är ju inte riktigt som det ska så då... Tja, bortskämd ligger nära.

Bara fyris saknas.
  • mammacatta

anne på grönkulla skrev 2009-04-03 20:09:10 följande:

Jorå, just nu är jag bortskämd - vin i soffan.
    Dito!
    Skål!
  • janos

Han verkar taktisk din son, mc! Det kanske inte dröjer så länge innan fyris finns i era ägor

Vi skämde bort oss själva med en flaska rödvin igår

Svar på tråden Åntligen fredag del 16