• laris

Vad tycker ni om vår inbjudan?

Hej alla,

Nu har jag lyckats pyssla klart med vår inbudan och vi ska sätta oss i helgen för att gör klart allt. MEN...jag har börjat tveka på om jag verkligen tycker att den är fin. Det har blivit svårt att tycka till efter alla inbjudningar jag har sett. Bild finns i mitt galleri.

Var brutalt ärliga snälla!!!

• Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?
  • lönnsjö

Mycket fin. Snyggt och stilrent

• Mlle M

Haller precis sjalv pa att utforma inbjudan, Er inbjudan ar jattefin!!!!

Cool gron farg och skoj att ngn vander pa det och har en farg dar alla har vitt dvs pa sjalva "skrivbladet"

• Vi2iJuli

Snyggt å stilrent, inte för mkt kraffs!

• Trulsa79

Sitter också och pysslar och tycker din inbjudan är jättefin. Jag ska också ha rosett och har tänkt använda papperssnöre, men jag vet inte kanske blir sidenband trots allt.

• laris

Tack så hemskt mkt alla för att ni tar er tid och tittar. Visst blir man knäpp när man har pysslar ett tag. Jag var helt säker i början och tyckte det var snyggt tills jag började jämföra med andra...då tappade jag greppet

• Trulsa79

Ja och sen tycker jag att det är svårt att få till det så som det ser ut i mitt huvud.

• Vi2iJuli
    laris skrev 2009-01-07 23:39:14 följande:
    Tack så hemskt mkt alla för att ni tar er tid och tittar. Visst blir man knäpp när man har pysslar ett tag. Jag var helt säker i början och tyckte det var snyggt tills jag började jämföra med andra...då tappade jag greppet
    Haha, jaa man blir helt snurrig!
    Jag ville inte kolla in här först men var tvungen ändå.
    Man ska alltid gå å första känslan, det blir bra till slut. :)
  • Miafiahallonfjärt

Håller med. Stilrent och mycket snyggt

• Fenixx

jag kan tycka vissa inbjudningar ser så tråkiga ut.
    men din var jättefin, snyggt med texten "inbjudan" med.

• 27juni2009

snyggt o stilrent håller jag med om. E lite nyfiken på hur ni skall sätta dit texten i inbjudan, printar ni?

Svar på tråden Vad tycker ni om vår inbjudan?