• Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tack Amelle,
    hade inte alls märkt att förra tråden tog slut igår utan startar här en ny. Tar tacksamt emot tips!

Som sagt, här fortsätter resetråden som en gång startades då jag behövde tips på vilka kläder man bör ha när man ska ut på safari. Förutom resor avverkar vi gärna goda recept och vintips här inne.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-17 11:28
    Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html

All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html

Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html

En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html

• Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut
  • Telemarkgrrl

AM, är det tysken så vet jag inte om jag törs.

• Lapinette

AM - det kan vi nog fixa eller vill du att vi ska lägga ett hästhuvud i sängen? Men då vill jag nog ha betalt.

• fru AM

Telis - det är inte tysken. Denna är skåning.

Lappis - vad kostar ett hästhuvud?

Han är en sån liten surkärring!

• Lapinette

Måste fundera ... hur får jag tag på en häst i Los Angeles?

• fru AM

Fråga alla cowboys som väl glider runt där och trallar Y-M-C-A ...!? Eller är det i SF?

Förlåt - ska sluta tjata mina gamla oförätter och störa i ert resesnack.
    Tjing!

• Lapinette

Ingen fara AM, du är så välkommen. Sitter ändå bara och grubblar på San Diego kontra Death Valley och Las Vegas. Snacka om i-landsproblem.

• anne på grönkulla

Ex på FB låter som ett högriskprojekt! Där dyker det ju upp folk man glömt att man inte ville känna, typ...

fru AM skrev 2009-03-18 13:45:22 följande:

Lappis & Tels: har ni vägarna förbi Santa Barbara kan ni väl titta in på mitt ex:s B&B och sparka honom (hårt) i rumpan från mig. Han vägrar att bli facebookkompis med mig så jag är sur ...
  • Lapinette

anne - instämmer och tänker på den svartsjuka typen som jag inte pratat med på drygt 15 år som helt plötsligt hittat mig (trots mitt byte av efternamn och stoooora svarta solbrillor).

• fru AM

anne på grönkulla skrev 2009-03-18 14:03:22 följande:

Ex på FB låter som ett högriskprojekt! Där dyker det ju upp folk man glömt att man inte ville känna, typ... fru AM skrev 2009-03-18 13:45:22 följande:
    I detta fallet är det tydligen JAG som är det läskiga ex:et som HAN inte vill kännas vid. Konstigt - för senast vi talades vid ville han träffas och bjuda på glass ...
Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut