Hej igen, kikar in lite till
Har inte hunnit läsa om era Californienplaner ordentligt ännu - Lappis & Telis, men ska så snart jag hinner - såg iaf att Hearst Castle var nämnt, där var vi med. Såååå superamerikanskt & turistigt så ini bängen, men lite kul att komma dit & förundras/förfäras
Ab Fab - näpp, I'm still working at Hisingen Island, däremot är jag för tillfället i princip minst en gång i veckan på möten hos en leverantör som ligger precis intill där du jobbar! Varje gång jag traskat dit från parkeringen i nordstan & jag mött ngn som skulle kunna vara runt 40, så funderar jag på om det är du
Imorgon ska jag vara med vid en filmning av vår VD som vi ska ha som intro i en utbildning & de som ska filma huserar också i dina jobbtrakter
Gosnosen - tänkte väl att det var Joy som assisterat! När vi var där i okt-nov 2006 så bokade ju hon allt vårt boende (utom safarin, som vi bokade själva direkt med CC Africa) & enligt henne var det allra första gången då, hon gjorde en sån grej åt gäster på Bickley. Minns att vi hade en del mailkontakt efteråt, för att ge henne feedback om de ställen hon hade bokat, eftersom hon inte hade full koll på allihopa på förhand.
Hur många nätter var det ni ska bo där? När vi träffade Jonas Sandström på TUR-mässan i mars, då berättade han att han skulle bygga ut Bickley House plus att han nyss köpt ett annat hus, som han skulle renovera till ett guest house också. Undras hur det gått med det?! Du får rapportera efter att ni varit iväg! När är det ni åker?
Om ni spanar i deras gästbok när ni är där, så kan ni nog hitta oss ngnstans runt 16-25 okt 2006 (har inte datumen exakt i huvudet, det var 2-3 nätter), minns att vi skrev en lång utläggning & en massa tack till Joy