Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 3

..."don´t mention the war"

..."you´re a waist of space"

Herr Originalrosen skrev 2009-03-11 22:56:41 följande:

Pang i bygget...
  • passionsblomman

Ja jag vet, ...nu... jag gjorde liiite fel när jag skulle fusklappa...hehe. Jag är bättre på blommor än på datorer!

TinkerBelle skrev 2009-03-11 23:24:14 följande:
    mellanslag mellan tecknena hjälper....
  • passionsblomman

Lycka till på intervjun TinkerBelle!

Tack I´m yours för den roliga....

idag steg jag upp klockan fem och åkte och köpte blommor...

...de ska bli en brudbukett till en tant i Norrköping!

• passionsblomman

Just det!

Im yours skrev 2009-03-12 10:04:39 följande:

Vassego,mina vänner. Lycka till på intervjun ThinkerBelle!Blomman är det Didis bukett? Om du träffar henne, massor med kramar kommer här. Leve brudparet!
  • passionsblomman

Scccchhh! man får bara viska lite...men så kan det råka bli ibland, för ibland lär man ju känna vissa i vissa trådar. Tanter hjälper väl alltid varandra!

TinkerBelle skrev 2009-03-12 10:23:16 följande:
    Hmmm... så man kan med andra ord engagera en "tant" som florist när det är dags för brudbukett! Måste bli något alldeles extra gjort med omsorg och kärlek.
  • passionsblomman

Oj Soldemor! Vilken motig start på dagen! Vad trist!
    Hade den där persoen inget konstruktivt att säga? var det bara allmänt dåligt?
    För det måste väl isåfall kunna pekas på vad som behöver förbättras om det ska vara någon vits med att klaga!!!

• passionsblomman

När min son var liten-mindre än fyra har jag för mig...
    och alla traktorerna(TRE stycken närmare bestämt) kom för att bärga höet härutanför, blev avkomman helt förstummad och förtrollad. Jag slet fram en pall och parkerade honom på första parkett på åskådarläktaren och drog igång trimmern... Jag hann NÄSTAN hela huvet innan han ens reagerade på vad jag höll på med!
    MulleNuh skrev 2009-03-12 15:18:15 följande:
    Pjuuuu.. Nu har jag klippt Zack.. Det är INTE lätt att klippa en övertrött 4-åring!! Det blev som det blev!
  • passionsblomman

Jo, för tjänster till oss kvinnor är det ju tjocksått med överallt

Jag tycker bindor och OB borde vara avdragsgillt...
    MulleNuh skrev 2009-03-12 15:33:57 följande:
    Skrev just i bröstförstorningstråden. Jag satt o läste priser på en kirurgs sida.. Såg där att dom tar 35.000:- för en snoppförstoring!! Och då tycker jag att såna operationer borde väl vara gratis!!? Som en tjänst till kvinnosamhället!?!?
  • passionsblomman

Äääää!

Mulle: starta ett upprop!

tonårsmorsa skrev 2009-03-12 15:36:08 följande:
    Såg att ni diskuterade barn och matlagning igår, så här kommer en underbar liten händelse från när barnen var små:Lördag morgon. Barnen vaknar före mig och sambon. Äldste sonen (då kanske 4 år) bestämmer sig för att låta mamma och pappa sova medan han fixar frukost åt sig och lillbrorsan. När vi väl vaknar meddelar barnen att de inte behöver frukost för de har redan ätit. I köket finns spåren: Tallrikar med en blandning av mjölk, fil och ärtor - mums!
Svar på tråden Tantvarning 3