Tips på duktig och prisvärd fotograf i Halmstadtrakten?
Undrar om det är någon som kan ge förslag på en bra fotograf i Halmstadtrakten som inte kostar en förmögenhet?
Undrar om det är någon som kan ge förslag på en bra fotograf i Halmstadtrakten som inte kostar en förmögenhet?
Kolla med Studio Xponera i Laholm.
med förmögenhet vad menar du då...jag gifte mig i dec och vi anlitade en tjej från gbg, hur proffsig som helst och det som ingick i hennes pris kan man inte jämföra med någon annan fotograf! Hör av dig om du vill veta mer
Vi skulle egentligen haft fotograf adde, men bestämde oss för att ta en lokal fotograf istället (bor i växjö). Men i alla fall så verkade han superbra. Skulle ha 5000 för fotografering + 1000 för korten på skiva. Hoppas att du hittar någon du tycker är bra.
Vi ska ha Joakim Bjelm.
www.joakimbjelm.se/
Vi ska ha Mette Ottosson. Hon är fantastiskt duktig, proffsig och trevlig, och bor i Båstad. Gå in på mettesfoto.blogg.se och scrolla ner i vänster kolumn för att se alla hennes bröllopsbilder under 2007-2008.
081013 2 - finns onekligen inget proffsigare än en fotograf som tipsar om sig själv i tre trådar efter varandra...!
Jens C Hilner är duktig och proffsig plåtar över hela Sverige utgår från Malmö, absolut värd att spana in www.photomedia.se
lycka till
Jag kan bara rekommendera: MiKE Fotograf!
Som ger, MYCKET för pengarna!
www.mikefotograf.se