Inlägg från: Flisa80 |Visa alla inlägg
  • Flisa80

    Junibrudar 2009

    Var med i en junitråd tidigare som jag helt har tappat bort, så jag gör en ny istället. Gissar att tråden gått ut... Alla junibrudar, hur har ni det?? När är det dags och hur går planeringen??

    (Och om det är så att en ny tråd har skapats och jag har missat det så upplys mig gärna!) :)

  • Svar på tråden Junibrudar 2009
  • Flisa80

    Men visst var du med i gamla junitråden? Vi har samma datum, 13 juni....

  • Flisa80

    Men lägg av, nu retas du med smileys som jag inte vet hur man gör...

  • Flisa80

    Darling! Nu kan jag färglägga alla mina inlägg med regnbågens färger!!!!

  • Flisa80

    Välkommen fidar och älskar livet!

    Vi håller på med dem nu och kommer säkert att skicka ut dem i slutet av januari/början av februari. Jag tycker det är bättre att skicka lite för tidigt än lite för sent, då har man störra chans att fler kan komma.

  • Flisa80
    Villesmamma skrev 2009-01-15 13:28:02 följande:
    20 juni.Vi skickade ut inbjudningarna förra veckan;)Bilder finns i mitt galleri
    Ja dina inbjudningar har jag sett! Otroligt fina!
  • Flisa80
    fidar skrev 2009-01-15 20:47:32 följande:
    TACK TACK!!!!!blir tokig på våra inbjudningar, har suttit nu i hundra år känns det som. när jag äntligen var klar med allting ser min m2b att hann har skrivit fel datum på O.S.A.. jätte kul :( så istället för 31 mars står det 31 april.. 31 april finns ju inte ens :( får väl bli ett aprilskämt. men jag blev så ledsen nu när man suttit och slavat, och sen märker jag att en del lossnar, så limmet jag blev rekommenderad i affären var inte så bra, då kraschade jag men nu har jag tagit mig upp igen och skall ta tag i dem (igen) blä!
    Men, vilken himla osis! Ska du göra om dem helt eller räcker det att göra vissa ändringar? Kan ju tänka mig att tipex inte känns nåt vidare... Det kommer bli bra i slutändan!!!
  • Flisa80

    Klöver dam skrev 2009-01-15 20:46:36 följande:


    Hej hopp! Gifter mig 6 juni och har inte ens börjat titta på material till inbjudningarna än...Jag vet hur jag vill att dom ska se ut dock. :)Tänkte inte skicka ut dom förrän feb-mars. Ser avundsjukt på alla er andra som verkar ha ordnat hur mycket som helst till bröllopen innan, och jag har knappt börjat..Men ändå har jag inte panik än, jag kanske är knäpp?
    Nej nej nej, ingen är knäpp här inte! Stressa inte utan gör det i er takt, det kommer att bli så bra! Välkommen hit!
  • Flisa80

    Klart vi måste hålla ihop, men var vi är spelar ingen roll... Ska vi stänga ner denna och fortsätta i den andra då eller?

Svar på tråden Junibrudar 2009