• pavar

Ni som gifter er i juni 2009, när skickar ni ut inbjudan?

Tänkte skicka ut inbjudan i början av Februari då vi gifter oss i början av juni vad tror ni om det? Är det för tidigt?

• Svar på tråden Ni som gifter er i juni 2009, när skickar ni ut inbjudan?
  • lottis77

Nej, det låter alldeles lagom! Folk bokar ju resor tidigt så hellre att vara ute i god tid.

• 27juni2009

Vi kommer försöka skicka så att de kommer fram på alla hjärtans dag gifter oss 27juni. så vi ligger lika på i inbjudan
    Tänker som så att i mars lämnar många in semester ansökan bla har min svärmor fått ändra (eller kommer ändra) på sin semester

• when i said i do

vi har samma datum (27/6) och vi skickar i mitten av januari. Vi har så många som kommer från utlandet och då måste man ju lägga sin semester rätt.. hellre för tidigt än för sent säger jag.. om man inte vill ha få gäster vill säga ;)

• längelevekärleken

Vi gifter oss 6/6 och skickar ut nu i januari

• lolca

Vi gifter oss i slutet på maj och vi skickade ut våra inbjudningar i november. Bättre för tidigt än för sent resonerade vi.. =)

• stellajsj

Vi gifter oss i också i juni men utomlands så vi skickade dom i början på december.

• älskarlivet

Vi gifter oss i juni, skickar till de som bor utomlands i januari. Resten får vänta tilll i början av mars.

• Tillde

Vi har väl förvarnat lite så folk vet att det är på G, ska gifta oss 23:e maj och täntke få ut inbjudningarna inom nån vecka eller två...

• Pizan

Vi skickade ut våra strax innan jul eftersom folk börjar ju planera sina semestrar snart och då kan de ta med vårt bröllop i beräkningen. Skulle vara trist om hälften av alla redan har bestämt sig för att vara bortresta just då.

Vi gifter oss i slutet av juni.

• Bröllopsdrömmaren

vad har ni satt för osa-datum?

• älskarlivet

Vårt osa-datum kommer vara 1/5, vi gifter oss 13/6.

Bröllopsdrömmaren skrev 2009-01-04 10:21:42 följande:
    vad har ni satt för osa-datum?
  • fidar

vi gifter oss den 6 juni och tänkte skicka ut nu, senast den sista jan.. tror att det blir alldeles lagom med tanke på min chef ville att jag skulle bestämma tidigt när jag ville ha min semester förra året.. så då kan det vara skönt om vi fått ut inbjudningarna :)

• Hemlig2009

Vi ska skicka ut inbjudningarna i februari och gifter oss den 23/5. Osa blir den 1 maj, ser ingen vits med att ha det tidigare.

• Pizan

OSA har vi satt den första juni.

• sasso
    älskarlivet skrev 2009-01-04 11:52:53 följande:
    Vårt osa-datum kommer vara 1/5, vi gifter oss 13/6.
    Vi har samma vigseldatum och OSA-datum som ni..:)
  • älskarlivet

Vilka bra datum!

sasso skrev 2009-01-05 11:53:00 följande:
    Vi har samma vigseldatum och OSA-datum som ni..:)
  • pavar

Vi gifter oss 6 juni och tänkte skicka ut inbjudningarna i början av feb. Osa 5 maj tror jag vi sa. Nu börjar det närma sig...vi har inte sagt till många att vi skall gifta oss, så det blir kul att se vad folk säger hihih

Svar på tråden Ni som gifter er i juni 2009, när skickar ni ut inbjudan?