• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Hemlig2009

Men shit, får ni redan träffa prästen? Vad avundsjuk jag blir, vill också kunna börja med vigselprogrammen. Vill inte stressa med det OCH festprogrammet sista veckorna. Och som du sa, kontrollbehovet gör att ingen annan kan göra festprogrammet.

Tindragull skrev 2009-01-30 11:59:31 följande:
    Och nu ringde sambon och sa att han hade fixat papper till festblad och kyrkblad. GRATIS! Gratis är gott!Toppen, då kan jag sätta igång med bladen till kyrkan så fort prästen varit här nästa vecka.
  • Nalle Puh 40

Kostar 600 kr/h hos frisören...

• fröken sjunfors

Tindragull: vet inte än hur de går.. han skulle be henne ringa upp mig när hon var frisk igen inget än så länge.. Jobbigt att inte veta till 100%!

• Tindragull

Usch vad jobbigt!

Tittade in i ditt galleri lite. Ska du ha en annan klänning under kvällen?

Kikade också på din tatuering. Fin! Har också en enhörning på skuldran, men den har blivit rätt suddig och dålig senaste åren... :( Den var tokfin från början. gaddad.se/bigimg.asp

fröken sjunfors skrev 2009-01-30 12:49:30 följande:

Tindragull: vet inte än hur de går.. han skulle be henne ringa upp mig när hon var frisk igen inget än så länge.. Jobbigt att inte veta till 100%!
  • Tindragull

När jag ringde ch bokade vår präst i mitten av decemmber så sa han "shit, ni är då ute i sista minuten!"
    Vi vill gärna ha mötet nu så att vi kan planera och göra färddigt. Sista veckorna innan vigseln kommer nog vara stressiga ändå!
    Det där kontrollbehovet alltså....

Hemlig2009 skrev 2009-01-30 12:28:15 följande:
    Men shit, får ni redan träffa prästen? Vad avundsjuk jag blir, vill också kunna börja med vigselprogrammen. Vill inte stressa med det OCH festprogrammet sista veckorna. Och som du sa, kontrollbehovet gör att ingen annan kan göra festprogrammet.
  • Tindragull

Kommer också ha två brudnäbbar. Min dotter kommer få en klänning som ser ut som min, men tvärtom i färg. Hon lääängtar för hon älskar fina kläningar.
    Sonen kommer säkert försöka slita av sig slipsen, men de gör inget! Han kommer vara 15 månader när vi gifter oss så jag tror inte nån väntar sig att han ska gå snällt och fint utan att dra i nånting...

lecaroline skrev 2009-01-30 11:40:37 följande:
    han kommer att bli uuuur söt ju!! Jag har 2 brudnäbbar. Den ena fick vara med och prova klänningen och vi fick ju ta en storlek större eftersom vi var ute 6 månader innan. Första reaktionen på tösa (2år)För stor och vill dra av sig klänningen : ) De är för söta i den åldern!!
  • lecaroline

Ja men vill man inte ha lite hopp och ståj ska man inte ha små barn med under vigseln : )

• Guntan

Vi kontaktade prästen i augusti tror jag. Jag visste precis vilken präst jag ville ha och han jobbar inte i församlingen där vi gifter oss. Ville vara säker på att få honom. Vi gifter oss ju inte i någon egentlig kyrka. Vi gifter oss i en friluftskyrka. Det finns bänkar att sitta på, ett kors och ett altare och utsikten är ut över en sjö. Det är som uppe på ett litet berg.

• Guntan

Vigselsamtalet hade vi 30 december. Då fick vi öva igenom hela vigselakten. Då började det kännas verkligt kan jag säga.

• Tindragull

Precis! Vi röknar med att han kommer liva upp stämningen lite!

Vi har ordnat det så att även om han går med oss in så får farmor ta honom när vi står framme vid altaret. Dottern på nästan 5 år får gå och sätta sig med farmor när hon vill.

lecaroline skrev 2009-01-30 14:04:20 följande:
    Ja men vill man inte ha lite hopp och ståj ska man inte ha små barn med under vigseln : )
Svar på tråden Maj 2009!