• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • soon and very soon

trulsa: vad trist, betalar man de pengarna de blir vill man ju att det ska ska bli bra!

• soon and very soon

jo föresten alla: jag fick avregga o fixa nytt så jag är jag..... hänger ni med`???

• Nalle Puh 40

Säflunds blivande fru skrev 2009-03-13 16:39:37 följande:

Vi gifter oss också i maj! Den 23 maj blir det vi två i Sälens fjällkyrka!
    Åh, den kyrkan är så fin Ska till Sälen på söndag, ska bli härligt
  • Trulsa79

soon and very soon skrev 2009-03-13 17:56:02 följande:

trulsa: vad trist, betalar man de pengarna de blir vill man ju att det ska ska bli bra!
    Ja, inte kommer vi betala massa extra pengar om det inte blir bra. Bakelserna kostar 8kr mer/pers än en traditionell tårta. Men nu är jag lite rädd för att även en tårta skulle bli ful. Åhh, varför bor man inte i en större stad.
  • Ma och Ma

10 veckor kvar...

Eftersom inbjudningarna kom till de inbjudna i veckan börjar det dimpa ner svar...bad att få dem på mail...så kul!!

M2Bs efternamn är bytt...så nu kan vi skicka in hindersprövning...skönt, trode det skulle ta längre tid att få svar från PRV.

• anja1661

min pappa betyder allt för mig! jag e verkligen pappas flicka....därför betyder det så mycket för mig att få gå in i kyrkan tillsammans med honom! han finns alltid för mig och jag älskar honom!
    och ni skulle ha sett hans min när jag frågade honom...ojojoj, jag hade kunnat ge mycket för att få se det igen! han blev sååå glad och rörd så det känns underbart!!

hmm..jag har och funderingar på hur vi ska göra med tårtan. e lite osäker på om han som ska göra den kan...så kanske att vi avbeställer den och tar tårta från annat håll. vi får se. man vill ju att en sån viktig grej som tårtan ska vara perfekt.

kram på er alla maj brudar!! inte långt kvar nu!

• Hemlig2009

Jag är också en riktig pappas flicka, men går mycket hellre in med min sambo. Nu behöver vi inte ha den diskussionen i majtråden, men jag förstår inte alls vad pappa har i min vigsel att göra.

Sminket gör min kompis som är make up-artist. Det blev jättebra i helgen när vi provsminkade. Kommer ha lite 50-tal över sminkningen, eye liner och lösögonfransar för att markera ögonen ordentligt. Resten av sminket blir ganska "snällt".

Beställde tårta idag också, ska dit nästa lördag på konsultation. Småbakelser blir för dyrt så det blir en tårta i amerikanskt stuk. Fint!

• Trulsa79

Ingen pappa här heller.

Jag funderar nu starkt på att baka tårtan själv. Blir isåfall en fyrkantig med trevåningar. Bakelser orkar jag inte baka själv.

• Pingst09

Idag har vi varit på shopping och inhandlat kostym, väst skjorta och slips. En näsduk och manchettknappar hängde visst med också Kul att få se sin karl sätta på sig något så fint!
    Köpte servetter och några ljus på IKEA också.

Prästen ringde också idag och jag är så glad. Han bekräftade att det kommer bli han som viger oss och det var även han som döpte vår dotter för 3 år sedan.

Porslin till festen får vi låna helt gratis från Sockenstugan, så nu har den bördan släppt från mina axlar. De tallrikar som fanns i lokalen var ju så skabbiga att vi övervägde att köpa egna!