• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Tindragull

Vit, slät bh utan axelband. Grön under-byst-korsett (kom idag och jag ska prova den så fort lille sonen behagar somna) och så försöker jag hitta ett par vita trosor i rätt modell...
    Vita stay-ups vill jag också ha.

• anja1661

jag sak nog ha vit slät axelbandslös bh, hudfärgade stay ups med vit spetskant, blåa trosor ( something blue), vita spetstrosor som jag byter om till innan natten....ev ska jag försöka hitta några håll in trosor eller något sånt. behöver tyvärr det till min mage... nån som har tips på vart jag kan hitta det??

vad ska du själv ha Nalle Puh 40??

• Hemlig2009

Såna trosor finns tex på Twilfit. Köpte såna när vi skulle gå på ett bröllop, de är inte snygga! Så se till att ingen ser dem, ha ha.

• anja1661
    Hemlig2009 skrev 2009-03-11 08:14:26 följande:
    Såna trosor finns tex på Twilfit. Köpte såna när vi skulle gå på ett bröllop, de är inte snygga! Så se till att ingen ser dem, ha ha.
    åhh vad kostar de då?? funkar de bra?? nä jag har förstått att det ser ut som att man varit i mormors låda och rotat men ingen kommer se de...jag byter om till sexiga vita spets senare under kvällen!
  • Hemlig2009

Ja, jag tycker att de jag köpte funkade bra. Kostade inte så mycket, 179:- eller 229:- eller något sånt.

• fröken sjunfors

Hm.. Jag tror jag kommer att få mer än en möhippa fick reda på igår utav en av mina närmaste vänner att de ska ha en för mig den 18:e april. Nämnde detta för mina arbetskamrater, och sa att ifall de vill så får de hennes nummer om de vill vara med på den. Men de bara flina o försökte prata bort de (som tur är har de INGA pokerface haha) Men vi har pratat om hippa innan, o de har också lovat att säga till när de har tänkt sig. Eller åtminstone ringa min sambo om de, jag är ett sånt kontrollfreak..
    Har ett gäng kvinnliga arbetskamrater, så jag tror nog att de alla vill vara med, de brukar vara på allt "bus"

Har ni andra fått höra nåt om eran möhippa/möhippor?

• anja1661

jag vet att det planeras för en men mer än så vet jag inte! *nyfiken*

och vår bestman har fått en lista på vilka grabbar som m2b skulle vilja ha med så där planeras det oxå!
    bestman har tänkt plantera lite lurdetaljer så m2b ska bli nyfiken och tro att ha vet något! hahah!!
    igår skickade bestman ett sms där det stod: hej anna! vi har nu bestämt datum för andreas svensexa. det blir den 11 april. vi lutar åt att gå på strippklubb om det e ok för dig? det e ju ändå en svensexa!! hahah...det roliga var att detta sms skickade han till m2b mobil!! och vi fattade ju inget om att det var skämt så m2b slängde mobilen till mig när han såg att det stod något om svensexa. och jag ringde och skrattade åt bestman och sa att det inte e så smart att skicka det till hans mobil!
    då fick jag hör aatt det bara var ett skämt och att det e det första skämtet och många fler kommer. jag ska hålla masken och när det INTE e ett skämt så hör bestman av sig till mig innan.

kul grej ju!!

• anja1661
    Hemlig2009 skrev 2009-03-11 08:39:33 följande:
    Ja, jag tycker att de jag köpte funkade bra. Kostade inte så mycket, 179:- eller 229:- eller något sånt.
    åh fasiken vad bra!! då ska jag köpa ett par sådanna!! tack!!!
  • Tx2

Blir släta vita underkläder för mig. Vet dock inte vilka trosor jag skall ha på dagen, det ena paret är hel vita och dem andra har lite blå dekoration på rumpan (har för mig att det var något med married på).

Ev så kan jag kanske få en hippa till. Bjöd in några tjejer efter första utskicket, dem var inte med på helgens hippa. Får se om det blir något litet mer. Annars tänkte jag åka o terrorisera mina bästabästa tjejer den 18 april. Det var det datumet som dem skrev i brevet jag fick om min möhippa för att "dämpa" min nyfikenhet.

• mamci

Halloj! Såg att ni diskuterade underkläder som höll in magen ngt. Har hittat den här som jag också tyckte var riktigt fin. Även ok pris. timarco.se Playtex Lacy Control Waist Liner!