Maj 2009!
Halloj! Här är en till som ska gifta sig i maj.
Halloj! Här är en till som ska gifta sig i maj.
Våra kort kommer landa på 30kr styck om man räknar med frimärke.
Vi gifter oss 9 Maj utomhus, så det måste bli bra väder. Förra året var det iallafall toppenväder den helgen.
Vi kommer skicka ut inbjudningarna så fort de är klara, men funderar på att vänta till i början på feb, för posten ska få frimärken med kärlekstema i slutet på jan.
Vi har satt Osa till 28 Mars, så att man hinner köpa bordsdekorationer och placeringskort och göra festhäften.
Själv har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Gifter mig ute och funderar på att ha rosblad längs gången där vi ska gå eller på hela.
Men nu fick jag en liten idé om att jag kan använda pappersstansen och göra hjärtan av servetter. Tror ni det funkar om man använder lite tjockare servett? Vi ska gå på gräset så det gäller ju att det är torrt, men om det är det tror ni det skulle funka?
Tusan också, jag har växt ur vigselringen!
Dags för viktminskning här också. Tindragull, hur gör du?
Tx2-
Det får bli äkta rosblad. Undra bara vad det kan kosta.
Tindragull-
Vi funderar oxå på hur vi ska göra med efternamnsbytet. Vi vill ha ett helt nytt. Ska man behålla sina egna och sedan efter vigseln är klar byta? Ska en av oss byta och sedan får den andra vid vigseln, hinner man det? Eller ska jag ta min sambos namn och sedan byter vi båda efter vigseln?