Inlägg från: emmlin |Visa alla inlägg
  • emmlin

    Maj 2009!

    här har vi oxå inhandlat pyssel till inbjudningarna, har en vän som arbetar som dekoratör och sitter och gör bl.a inbjudningskort och sånt väldigt ofta så hon ska göra våra kort känns väldigt bra då vi själva inte är så pyssliga av oss det blev ca 16 kr/kort...

    är det någon av er som har tänkt att besöka någon av bröllopsmässorna här i Sthlm? Vi funderar på att gå på en men vet inte vilken av de vi ska välja

  • emmlin

    glömde skriva att vi ska skicka våra kort i slutet av jan/början på feb och kommer att ha osa den 2 april - vi gifter oss 2 maj

  • emmlin

    kärleken förde oss samman skrev 2009-01-11 18:19:23 följande:


    Ang bröllopsmässor så kan jag varmt rekomendera den på Grand Hotell, har gått som modell där sen 2004 och det är absolut vackrare där och fler utställare.Men det är min personliga åsikt.
    Tack för tipset! Får se vilken det blir, allt hänger på när vi får barnvakt
  • emmlin

    kärleken förde oss samman skrev 2009-01-11 18:19:23 följande:


    Ang bröllopsmässor så kan jag varmt rekomendera den på Grand Hotell, har gått som modell där sen 2004 och det är absolut vackrare där och fler utställare.Men det är min personliga åsikt.
    Tack för tipset! Får se vilken det blir, allt hänger på när vi får barnvakt
  • emmlin

    nu har jag oxå äntligen kommit igång med bröllopsplanerna igen
    har haft en liten svacka då det varit mkt på jobbet och orken har inte riktigt funnits där.
    Men - igår hittade jag min klänning!!!
    Jag och syrran var på stan och hade vägarna förbi en bröllopsbutik så vi gick in för att kolla lite och 45 min senare hade jag köpt en klänning det känns superbra då expediterna sa att jag minsann var sent ute då det är ca 16 v leveranstid (jag gifter mig den 2 maj) så jag fick lite panik men det löste sig utan problem...
    Så himla glad att ha det fixat