Inlägg från: Malmöbrud 2009 |Visa alla inlägg
  • Malmöbrud 2009

    Nu börjar det nya tänket inför bröllopet - någon som är med?

    jag har inte heller någon speciell vikt som jag ska ner till utan jag vill bara komma igång med träningen och äta lite mer varierad kost. Gifter mig 9 maj i år.

    Jag börjar varje morgon med en smoothie av lätt yoghurt, fryst mango och en matsked Mivitotal. Känns alltid lite lättare att börja dagen så än med en macka...Fräscht på något sätt! Dricker det även på kvällen om jag är gottesugen...

    Det jag behöver hjälp mot är min blivande make, han är såå gottesugen jämt, svårt att undvika hans gotteätande på kvällen

  • Malmöbrud 2009

    Jag köper fryst mango på Ica...jättesmidigt att plocka ur frysen och bara köra ihop med stavmixer och yoghurt. Finns andra frukter oxå=)

    Mivitotal är ett kosttillskott som är flytande. Finns att köpa på ICA, hälsokost osv. Dricker det för att det innehåller alla vitaminer och mineraler som behövs.

    När jag blir av med min förkylning då ska jag sätta igång med träningen igen.

    Prazzen: Vad tränar du? Hur ofta?

  • Malmöbrud 2009

    Jag erkänner att jag inte är ute med huden så ofta som jag borde...

    Styrketränar mest på Fitness24/7, cirka 3 gånger i veckan. Nu till våren ska jag börja gruppträning någonstans så jag får in 3-4 pass i veckan totalt. För att tona kroppen ska man köra konditionspass och det är det jag ska göra i vår.

  • Malmöbrud 2009

    he he, det är därför jag blandar ut den i smoothien

Svar på tråden Nu börjar det nya tänket inför bröllopet - någon som är med?