• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

Goddag!

Ska snart ut en promenad. Ska till ICA och köpa ingredienser till kyckling i dillsås, såg på TV igår när kocken lagade det. Såg så smarrigt ut!

Idag låg vi och drog oss lääänge, måste verkligen bli slut med det. Men lillan har vänt på dygnet, somnar sent.

• Frujj

Hej!
    Ab: Krya på dig
    Carma: En fråga från mig om pyssel... vad är eg en LO?

Idag har vi varit och babysimmat jag och O, han var jätteglad och skrattade i vattnet och sprattlade hej vilt. Nu sover han som en stock...

Själv sitter jag här med knasig huvudvärk, tror det kommer från axlarna. Verkligen dags att börja träna.. men jag har varken lust, tid eller ork.

Nu är det stora E:s tur att vara sjuk Massa feber och förkylt som bara den. Men hon är kvar hos sin pappa så hoppas bacillerna stannar där. Vi har fått nog av den varan här på ett tag känner jag.

• Frujj

Usch då det brinner tydligen här i närheten!

• Frujj

Nibla: Vilken kanal var det det tillagades dillkyckling? Det lät smarrigt...

• Nibla

Frujj, det var på TV4 så receptet finns på recept.nu. Sök på kyckling och dillsås så är det det första som kommer upp.

Blir det smarrigt lägger jag upp det på bloggen!

Kul med babysim, Lovisa sprattlade och vevade som bara den i vattnet och var sen helt utschasad när vi kom hem.

Dax för promenad i sketvädret!

• Frujj

Usch då nytt varsel på den stora bilfabriken!

• Carma07

Tillbaka från sångstunden. Lilltjejen verkade tycka om det, men var fullt upptagen av de andra idag. Blir roligare sedan när man lär sig sångerna lite bättre. Men trött blev hon och nu sover hon som en stock igen.

Frujj: LO betyder LayOut och är en scrappad sida.

• Nibla

Carma,
    Jag kommer inte heller in på den sida längre. Skumt!
    Såg att jag valt samma bakgrund som din pysselblogg. Sorry!

• Carma07

Nibla: Det gör absolut ingenting. Man väljer den första man tycker om annars försvinner man på den sidan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas