• Nibla

    Frujj,
    INGEN ANING!!!!!! Jag är så jävla arg!
    Den har skickat en massa skit till vänner, på en tid då jag inte ens var hemma.....måste vara nån form av virus.

  • Nibla

    God morgon!

    Ligger fortfarande i sängen och drar oss, skönt! Ska snart gå upp och fixa frukost.
    N är ute och sätter upp en ny brevlåda, eftersom några ungjävlar sprängde bort vår på nyårsafton. *morr*

    Ja min Facebook verkar leva ett eget liv. Skickat en massa meddelanden på en tid då jag inte ens var hemma......fick mail från Facebook som meddelade att de ändrat mitt lösenord eftersom de sett som "unusual activity from my account".

    I eftermiddag ska vi till grannen på fika.

  • Nibla

    Förresten, var det någon som såg filmen "The life of David Gale" igår?
    Grymt bra film med en bra twist på slutet.

  • Nibla

    Det är som Ab skriver, jag mailade BT och bad dem ta bort inlägget. Kändes som om jag dissade vännerna lite väl hårt och som sagt, man vet inte vem som läser......

    Idag har vi varit nere vid sjön och promenerat med vänner, sen blev det fika med varm choklad hemma hos oss. Ikväll kommer några andra vänner förbi på lite paj.
    Imorgon ska vi till min mormor och morfar på lutfiskmiddag. Gott!

  • Nibla

    God Mörrning!

    Grattis i efterskott till Ab!

    Har precis mumsat i mig en äggmacka. Har hämtat posten och var nära att lägga mig flera gånger, vilken isbana! Jag som planerat en långpromenad med lillan idag. Nu vågar jag mig inte ut med vagnen.....

  • Nibla

    Är lite lätt irriterad....

    Anmälde mig den 6/10 via Vattenpalatsets hemsida till Babysim. Var intresserad av att gå som i höstas men de hörde aldrig av sig. Ringde dem flera gånger men det var ingen från simskolan som svarade. Receptionen sa hela tiden att "vi tar ditt nummer så ringer de upp dig". Ingen som ringde........ När jag till sist lyckades få tag på dem säger de att de ska sätta sig ner med alla intresseanmälningar innan jul och sen ge besked.
    Kan man inte då skicka ut ett automatiskt mail när man anmäler sig där det står att vi har tagit emot din intresseanmälan och hör av oss när vi har platser lediga.

    Före jul får vi reda på att vi fått plats nu i vår med start v.3. Hon sa att hon skulle skicka hem information. Idag hade det fortfarande inte kommit nåt så jag ringer dit och säger att vi inte fått nåt på posten, och det startar på måndag. Så nu har jag personligen HÄMTAT informationen i receptionen.

    Nu återstår bara att hitta en baddräkt á la tält! Nån som vet vart man kan hitta?

  • Nibla

    Tez, Schysst!

    Frujj,
    Förstår precis vad du menar med godsaker till sina barn. Det ska vara helt upp till föräldrarna att introducera nåt sånt. Min mamma stoppade in en finger med vaniljglass på i munnen på L på juldagen. Jag blev skogstokig och förstörde den fina julstämningen......Jag blir galen!
    Då berättade mormor att hon gjort likadant med min bror när han var liten och mamma blev också arg, så gör hon likadant själv.

    Vad är det för problem med tonårs-E? Kanske vill du maila?

  • Nibla

    Gooooood Morning!!

    Sitter här med min kära äggmacka och tittar ut på snön som faller utanför fönstret. Bredvid mig har jag en bebis, pigg som en mört, som tittar på mig med blåbärsögonen mellan varven. Hon försöker bita ihjäl en leksakskanin med sina icke-existerande tänder.

    Idag ska vi in till stan. Ska åka om ca en timma så man är inne när affärerna öppnar. MÅSTE få tag på en baddräkt till mig själv. Har visserligen en bikini som jag kan använda i absolut nödfall, men jag vill verkligen inte visa min fula mage. Den är inte riktigt vad den varit....slapp och randig. Förut var den i alla fall inte randig.......

    I helgen blir det livat. Niclas moster kommer ner från Uppsala. Jag älskar den kvinnan!!! Hon är så rolig att umgås med. Hon är rätt ungdomlig av sig, trots sina 57 år. Hennes intressen är silversmycken och vintageshopping, så hon har alltid nåt roligt att visa upp. Hon är en jäkel på korsord också så när vi ses på somrarna brukar vi sitta under ett parasoll och lösa de allra svåraste tillsammans. Haha!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas