• mammatilltvå

Bröllopsresa till kroatien?

hej1
    vi funderar på att resa till kroatien på vår bröllopsresa(augusti 2009) och undrar om någon har några positiva eller negativa erfarenhet av detta resmål. vi harinte bestämt vart i kroatien vi skall åka och tar jättegärna emot tips på detta. Tacksam för alla råd och tips vi kan tänkas få.

• Svar på tråden Bröllopsresa till kroatien?
  • 27juni2009

min svärmor m sambo kör husbil o d ehar varit i kroatien flera ggr, blir ännu en tripp till sommaren. De trivs alltså

• Mr och Mrs Match

Hej!
    Vi ska förmodligen åka till dubrovnik på bröllopsresa oxå nästa augusti! Jag dvs blivande bruden har varit där tidigare och det är verkligen något jag kan rekommendera!!! Fantastisk stad med historiska anor och små gränder med mysiga restauranger, fina mysiga lummiga stränder, god mat, mycket sevärt...kan tipsa om hotel argosy, solresor, glöm inte boka havsutsikt på rummet:)

• Bridesuzy

Jag och min blivannde var i den lilla staden Bol på ön Brac utanför Split förra sommaren. Det var underbart och man kunde göra flera mysiga turer därifrån. Det är ganska litet men finns ändå ett par barer och ett flertal restauranger. Vattnet är klat och naturen är fantastisk. Vi hade nog åkt dit på vår bröllopsresa om det inte varit så att vi redan varit där. Lite tråkigt att köra samma ställe 2 ggr. Absolut att rekommendera. Inte särskilt barnvänligt dock (såg precis att ditt nickname talar för att du har barn) men väldigt mysigt för en resa på tu man hand = )

Svar på tråden Bröllopsresa till kroatien?