Fotograf i Luleå/ Boden
Någon som var varit och tagit foton i Luleå/ Boden , som kan rekommendera någon bra ?
Min kompis fotade sig på Grodan, blev bra bilder men ganska dyrt...
Någon som var varit och tagit foton i Luleå/ Boden , som kan rekommendera någon bra ?
Min kompis fotade sig på Grodan, blev bra bilder men ganska dyrt...
Kolla in denna tjej, hon är superduktig! Hon jobbar som pressfotograf men har även fotat massor med annat. Hon har en egen studio tror jag...
www.pi-photo.se/
Lycka till!
PS. Min syster fotade "modellfoton" på Grodan efter studenten som blev grymma, men som sagt , smakar det så kostar det....
Sen finns ju även denna i Boden www.fotografdyveke.se/
Kom gärna med fler tips!
jag sökte på bröllop fotograf och norrbotten fick träffar på denna som verkar ha bra priser.
www.clmedia.nu
Det fanns ganska lite bilder upplagda i portfoliot men hittade via sidan till en blogg och bilderna var verkligen fina. Kanske kan vara något?
Hittade också en Petra Hall som hade en mycket fin hemsida, priserna var dock lite över vår budget. Jag tar också emot fler tips om någon har.
någon som har fotat sig på grodan, priser etc ?
Vi hade en amatörfotograf som fotade oss..... Så om ni inte vill ha "perfekta" och överredigerade bilder kan du väl kolla mitt galleri på de bilder jag lagt ut. Om du är intresserad kan jag säkert förmedla kontakt. Det bästa är att man får alla bilder på en CD skiva så får man framkalla hur och vart man vill.
Vi har inte fotat oss på Grodan men hört om de som gjort det och varit nöjda.
Jag trode att man alltid fick fotografierna men har kollat runt och sett att det i de flesta fall inte är så.
Men fotografern som jag anget ovan får man tydligen sina foton på cd också och slipper betala svart.