Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
Är det här ni hänger? Ok då! *dunsar ner i soffan och tar en drink*
Hej allesammans! Hoppas ni har haft/har en trevlig jul. Kul o se dig Sis!!! Ha en trevlig resa Oms! Hur har det gått med jobbsökandet? Nån som vet som kan berätta?
Julen hos grabben har varit underbar! Så mkt mat och mys. Lite kul krypa ner i grabbens (90!)säng i hans gamla pojkrum. Jag fick ju ett berlockarmband som man kan köpa till 20 olika berlocker och hänga på. Tack o lov så behövs det "bara" fem för att det ska se fint ut på handleden. Nu har jag fått två ursöta berlocker i julklapp. Sen fick jag en jättevarm tröja som jag kan ha nu på vintern (jag är känd som den frusne). En eltandborste har jag även fått. Det är perfekt för jag har gått och spanat på en sån men varit snål och tänkt vänta till mellandagsrean. En ansiktskräm och choklad har jag fått. Vi har en liten julklappslek som går ut på att slå tärning på tid. 1a eller 6a så får man ta en julklapp. Jag fick en vinflaska, två böcker och godis. Grabben fick en klädborste.
Imorrn ska vi gå till stan och hoppas kunna byta grabbens skjorta som jag köpte i november. Hoppas dem är så snäll och låter oss byta storlek utan kvitto.