Inlägg från: melonbuske |Visa alla inlägg
  • melonbuske

Bröllop 2010 nr 5

28 aug: ja, det är jättevackert. ligger alldeles perfekt vid vattnet och så också *riiiktig sucker för vatten* ^^

• melonbuske

sarahkka76: jo, det var helt okej att ta med egen tårta men då tar de en serveringsavgift på 20:-/bit men det går fortfarande att få det mycket billigare eftersom det går att få tårta som är bra mycket billigare än 55:-/bit som det skulle bli för att komma upp i 75:-/bit... rörigt... förstod du??

• melonbuske

MV85: jag var och köpte material till mina inbjudningskort idag. ska göra lite provkort och se om det blir som jag har tänkt mig. *hoppas*

• melonbuske

MV85: oj, det är ju jättebra pris!! :O vart beställer du dem? själv ska jag göra egna :)

• melonbuske

Zavannah: åååh, va avis jag blir!!

• melonbuske

näe usch... blev inte riktigt nöjd med min design på kort så nu är jag på noll igen. tur att man har tid på sig.. :P

• melonbuske

Sussii: dock blev jag inte nöjd med min design :( I huvudet var den jättefin men blev besviken när jag fick den framför ögonen... funderar dock på att beställa kort och sen göra inlagan själv.

• melonbuske

maj2010: va super att ha en kompis som jobbar på tryckeri :) idag ska sambons vänner från hans tidigare område komma hit för första gången (vi flyttade hit i november), sen har jag match ikväll. så det är fullt upp!! ^^

• melonbuske

Leilani: tack! :) ja, jag tycker verkligen om det stället, lite orolig för att det drar iväg rent ekonomi-mässigt... men får se vad vi kan komma överens om på onsdag. mitt andra alternativ är www.restjungfrusund.se, också ganska mysigt och där vet jag att de har jättebra mat! har dock hört att skytteholm har gudomlig mat också så :)

• melonbuske

Humlan66: jupp, här är det full fart redan ;)

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5