Bröllop 2010 nr 5
Tjenare tjejjer
Jag ville bara kika in och säga hej & God forsättning
Nu vet ni att jag fortfarande lever också ;) fniss
Tjenare tjejjer
Jag ville bara kika in och säga hej & God forsättning
Nu vet ni att jag fortfarande lever också ;) fniss
Heej Tjejjer
I'M HAPPY.. HAPPY HAPPY ( fniss )
Som ni kanske märkt så har ni inte sett så mkt av mig senaste tiden och det va bla pga av vi löst pratat om bröllop 2010 men att jag sa till honom att jag vill ha ett frieri
Oh well
INATT KOM DET
Min honeybun friade mitt under 12 slaget då ett vitt stoort regn av fyrverkeri sprakade precis ovanför oss och det va en massa folk runtomkring.Jag som väntad och väntad på detta men det aldrig kom va INTE beredd på detta så jag är fortfarande chockad tror jag hihi
NU kan jag börja planera med er andra tjejjer WEEEE :-d
kram
Hej tjejer
Låg och tänkte imorse då jag inte kunde sova
Ni som hängde här i forumet då jag gjorde det som mest
HUR långt har ni kommit ?? Jag förstårt att det finns en massa att berätta men om ni tar det i korthet *L* vore roligt att höra
- Ja om ni vill & orkar berätta såklart
Vi har kommit närmare ett datum nu iaf och vi ska ta antigen den 21 eller 28 Aug 2010 *L*. Det närmar sig .Är det fler som har det datumet tro ?
Men det är svårt att bestämma sig VART vi ska gifta oss *L* vi bor ju som sagt inte på samma ort ännu och min familj är inte så sugna på resa lika mkt som hans
Men det löser sig så småningom
Oj ser att ni pratar om präster och jag har inte en aning vem vi skall ha. Det får bli den präst som tjänstgör på den kyrkan vi väljer antar jag
Det blir till att titta på Let's dance ikväll
Åhh vad jag har saknat det programmet
Pesonligen hoppas jag att blondinbella åker ut
Hon har alldeles för stort ego den tjejjen om ni frågar mig
GODFÖRMIDDAG
Oj här har ni vaknat redan ser jag hihi,planeringen i full gång
Jag och älsklingen ska åka ner på nordstan och kika på ringar idag tänkte vi. välja dom förlovningsringar vi egentligen ska ha. Nu har vi *bara* ett par gudringar som jag smälte ner min familjs guld och gjorde * vänskapringar* av för några år sen på oss.
Fast här har det blitt lite jobbigt nu för Han har själv sagt att han vill flytta till mig och mitt radhus men NEHEPP det går inte förs sig för hans familj så nu har varningklockrona ringt och alla letar radhus här bara för att jag ska flytta
men .. ingen frågar mig vad JAG vill hmpfs icg ingen BRYR sig om vad han vill. Och grejjen är att han är typen som har svårt att säga emot sin kära fam så nu är han förvirrad med vad han tycker är bäst .. suck SOPPA...
Eftersom jag hade skitjobbigt i mitt förra äktenskap så drar jag öronen åt mig direkt. Satt igår kväll med ont i magen
ska det bråkas och tjafsas så vet jag ite om jag orkar med det en gång till. Jag har knappt läkt mina sår sen förra gången och det vet m2b
Tack så mkt tjejjer
Jag tog nyss upp det igen här hemma.. och han tror det kommer att lugna ner sig snart , jag hoppas det
Godmorgon tjejjer
Ja nu har vi hittat några modeller på ringar vi funderar på och det är ur fu's fantasy sortiment hihi.Han tyckte att några av modellerna blingade för mkt även om det inte va några stenar i ringen.Svårt det där för man ska ha den resten av livet.Vigselringen vet jag redan vilken jag vill ha och det är scalin's solvind
Men det blir svårt för oss att spara pengar det här året för han har hela 4 st som fyller jämnt och jag en,så då går det en massa pengar där på resor & present.
Ringarna ska ju köpas först lixom