Bröllop 2010 nr 5
röstar den som heter "nr 2"!! jättehäftigt mönster! ska du köra på svartvitt tema?
röstar den som heter "nr 2"!! jättehäftigt mönster! ska du köra på svartvitt tema?
Yes, det är den jag menar iaf!
Min sambo har bokat bord på restaurang ikväll, ska bli mysigt!
Förresten! Är det någon mer som ska gå på Bröllopsmässan i Malmö sista helgen i januari?
Trevlig helg allihopa!!
Jaa, det ska bli jättemysigt!
Stackars dig som ska sitta själv! Du får köpa en stor skål med tröstgodis och en bra tidning!
Båda var jättefina, men gillar nr 1 bäst!
Pandis: Usch va tråkigt att höra med din mamma och katten! Håller tummar och tår för att det ordnar sig! Skönt att din mamma kan komma och hälsa på dig iaf. Det hjälper säkert. Då är hon ju inte ensam iaf.
Ang kostymen: Tror inte d borde vara ngt problem med en beige kostym. Har du köpt din klänning? Isf kanske ni kan köpa kostymen på öppet köp och så kan du typ lägga den jämte klänningen för att se om färgerna ser fina ut tillsammans? :_)
Hoppas också ni kan ha festen på det där underbara stället du hittat, och att du hittar ett jobb!
Kram på dig!
Åh vilken fin klänning! Spontant tror jag inte det skulle vara några problem att matcha den med beige. Som du säger är det ju oxå viktigt att han trivs i det han har på sig och känner sig stilig, så jag tycker absolut ni ska köpa den om han tyckte den kändes så bra.
Va bra din mormor betalade biljetten så hon kunde åka! Just att komma iväg och tänka på annat tycker jag själv hjälpte mkt när min vovve blev avlivad för ett tag sen.. Det är liksom lättare att förströ tankarna när man inte är hemma på nåt sätt. Speciellt de första dagarna när det är som allra värst.
Tyvärr har jag inte hört talas om ngn svensk motsvarande sida..
Däremot fixade ett kompispar till oss en blogg när de skulle gifta sig för 2 år sen. Där fanns info om allt som hörde till bröllopet. Funkade hur bra som helst.
Hejhej!
Vi har inte heller hunnit fixa så mkt ännu, mest kikat runt på ringar och så. Har även spånat lite kring plats och datum.
Mitt tips är att kika runt på nätet på ringar/klänning mm för att få en uppfattning om vad du vill ha. Kan oxå va bra att fundera lite på hur stort bröllop ni tänker er +var ni vill vigas och ha festen. Har hört att man måste va ute i god tid om man vill vigas i en populär kyrka/lokal, så kanske är bäst att börja i den änden, egentligen.
Ska oxå dit av samma anledning!