Varför inte möhippa?
Jag läste just en tråd där massor av folk skriver att de inte vill ha möhippa. Någon ville inte heller delta i andras möhippor.
Jag bara undrar varför?
Har ni haft dåliga erfarenheter? Eller vad?
Jag läste just en tråd där massor av folk skriver att de inte vill ha möhippa. Någon ville inte heller delta i andras möhippor.
Jag bara undrar varför?
Har ni haft dåliga erfarenheter? Eller vad?
Det gör väl inget? Tror det bästa är att vara med dem som man trivs med, skit i samhällets könsuppdelningar och ha en HIPPA MIG fest istället
När min mamma gifte om sig hade vi lurat henne till stan (hon bor på annan ort) och köpte fjäderboa och princesskrona. Sen styrde vi kosan mot möjesfältet och hade ul ett par timmar innan vi åkte hem och hade god middag. Det var jag min sambo, två av bröderna mina och deras partners som då bodde i stan. En hippa behöver inte vara så himla stort och åbäkigt, det ska vara en (sista) kul kväll med gänget.
När min sambos pappa gifte sig ordnade de sexa för honom, en natt i en roddbåt med en flaska wiskey och ett metspö utan krok. Det var tydligt väldigt kul för dem som var med i båten.
Jag hoppas verkligen inte att jag blir utsatt för en möhippa, men jag tror inte det; vi har ju endast bjudit familjen till bröllopet.
Jag gillar inte ens att gå ut längre, än mindre utstyrd, och tror inte jag skulle ha så kul på en möhippa.
I så fall ser jag hellre att vännerna bjuder ut oss på korvgrillning vid nått ställe där det finns hästridning för våra barn eller liknande. Man kan ju spendera tid med sina vänner på det sättet också.
Vore inte det en undarbar hippa... krovgrillning, pulkåkning och närmaste vännerna.
jag vill ha en möhippa!!!!! MEN inte en sån där man ska klä ut sig och göra pinsamheter. dety är inte vad ajg kallar kul.
jag vill ha en mysig lugn dag/kväl med mina tjejer. bada bubbelpool, äta middag, dricka goda drinkar och prata prata prata!!!
det är en toppen hippa för mig!!
och det vet min syster som ska vara tärna...hon som planerar möhippan. känns sååå toppen!
åhh eller om vädret tillåter ha en champagne picknick med jordgubbar, ost, kex och massa annat smarrigt!
Om du gillar att bada bubbelpool pröva www.st-jorgen.nu Aquarius Relax och restaurang
Jag vill oxå ha en möhippa!!!! Jag vet dock inte om tärnan vet att det är hon som ska ordna det (misstänker att hon inte vet det) och jag kan ju inte säga det till henne, blir ju som att be om det... Många av mina kompisar bor oxå på andra orter, så om det blir nån hippa är det ju många som inte kan komma... men kul skulle det ju vara om det ordnades nåt!
kanske säg att du läst på BT om en möhippa och hitta på lite om vad som skulle kunna hänt osv, och nämna att hennes tärna hade fixat t.ex salsa dans eller nåt....så kanske hon förstår lite