Präst eller...Iggy Pop?!?!
Jag har nu inget emot präster...alls. Ska själv vigas av en.
Men jag bara funderade...Vem skulle ni önska er som vigselförättare om ni fick välja...precis vem som helst?!
Jag har nu inget emot präster...alls. Ska själv vigas av en.
Men jag bara funderade...Vem skulle ni önska er som vigselförättare om ni fick välja...precis vem som helst?!
Dolly Parton skulle jag nog vilja efter närmare eftertanke
Vilken rolig tråd!
Jag skulle nog vilja att kungen vigde oss, skulle kännas märkvärdigt Jag vet att min m2b vill att Darth Vader skall viga oss. Jag har kompromissat lite angående detta och gått med på att förnya löftena i Starwars-kyrkan i England...
Hahhaaa!
Jag tror att man kan få Darth om man åker till Las Vegas
Kungen blir trixigare hi hi.
Vi kommer att ha ett kyrkbröllop med en präst som jag antar ingår i paketet och det blir nog jättebra.
Men jag har pratat med min kille och sagt att jag nog gärna förnyar våra löften lite då och då...typ vart 5-10 år kanske.
För jag har så många bröllop jag önskar mig
Med samma man naturligtvis men en annan klänning, ring, präst och location
japp jag och min sambo har pratat med om att åka en gång till till las vegas.. och då kommer vi gifta oss en gång till där, för det gjorde vi inte då vi var där sist... första gången ska ju vara minnesvärd och jag ville speciellt ha min lillasyster med så...
Min sambo kom också på en till han ville bli vigd av, och det var Stephen King :P snacka om skräckbröllop isf haha
Hur mycket vill du ha för att ta flyget till Övik den 23:e maj Jag är allvarlig, min älskling skulle DÖ av lycka!
han som gör Homer Simpsons röst hade varit kul.... Sambon hade dött om Bruce Springsteen var där... själv had jag valt david Bowie! den rösten.....
Tråkigt. Jag jobbar då (slutar 8:00 på morgonen och min sambo fyller år den dagen). Men om du vill så kan du kolla på www.nordicgarrison.net i forumet där om någon kan ställa upp. Vi är en ideell organisation som sysslar med mycket välgörenhet till barn så vi får inte ta betalt för mer än resor och eventuell övernattning vid uppträdanden pga licensfrågor.
Jag tror att man kan räkna min 31-åring som ett barn ibland, så det borde ju gå att fixa något Jag inboxar dig, så stör vi inte tråden.
Gör så. Själv är jag snart 35 och har inga planer på att bli helvuxen än på ett tag.
För att återgå till ämnet lite smått så skulle jag kunna tänka mig Ozzy Osbourne som vigselförrättare, eller Jim Morrison.
Nu fick vi larm...