• Luucie

Präst eller...Iggy Pop?!?!

Jag har nu inget emot präster...alls. Ska själv vigas av en.
    Men jag bara funderade...Vem skulle ni önska er som vigselförättare om ni fick välja...precis vem som helst?!

• Svar på tråden Präst eller...Iggy Pop?!?!
  • Emmeli o Markus

Blackie Lawless (W.A.S.P´s sångare) {#lang_emotions_heart}

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Luucie

Ha ha skön idé.
    Själv skulle jag kunna tänka mig typ Di Leva eller Lemmy...

• En till präst

Martin Luther vore schyst!

• Emmeli o Markus

Sambon ville ha RIKTIGA Elvis.

Blackie Lawless tyckte inte han lät som nån bra idee då han vill att jag ska va med han på bröllopsnatten och inte Blackie Hahah

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Tooticki

Vi vigdes av den människan som jag skulle välja om jg hade ALLA att välja på, en underbar präst som varit min själavårdare, mentor och vän i många år! Underbart!

• Esonda

Lätt fråga haha.. har två stycken dock att välja mellan en som jag vill och en som både sambon och jag vill :P
    Jhonny Depp(bara jag som vill) och Ville Valo ^^ hade vart hur häftigt som hellst!!

• AnnaochHenrik

Vi pratade om hur coolt det hade varit att ha Bruce Dickinson (sångaren i Iron Maiden)som vigselförrättare... Det hade vi båda gillat!
    Men egentligen är jag jättenöjd över vår borgerliga vigselförrättare och skulle inte bytt honom mot någon annan, en så varm och fin människa som gjorde vår vigsel helt perfekt..

• Lemmy

Håller med om att Bruce Dickinson vore ett coolt val av vigselförrättare! Annars hade mina val varit Nicko McBrain (trummis i Iron Maiden) eller Alice Cooper.

• Fly by night

Kofi Annan (och skulle han vara upptagen så Horace Engdahl).

Svar på tråden Präst eller...Iggy Pop?!?!