• Julia78

Hur/vem valde ni till Tärna?

jag har ingen syster så jag är velig vem jag ska fråga, om hon vill vara Tärna.
    har en tjejkusin som jag inte umgåsmed mer än på släktmiddagar
    En kompis sen 7års ålder som jag träffar men det e sällan
    Sen en kompis som jag träffar mer men hon är jätte blyg å jag vill inte att hon känner sig "tvingad" att vara Tärna
    Hur valde ni?

• Svar på tråden Hur/vem valde ni till Tärna?
  • D 13

Vem skulle du vilja ha brevid dig när DU gifter dig? Den personen tror jag, vill stå brevid dig på din dag.

Jag har en syster så då är det enkelt, men i slutändan är det helt vem du vill ha där.

• EmMa09

jag har en syster men valde att ta mina tre bästa o närmsta vänner, har känt dem sedan förskoleåldern. Tycker du ska känna efter med hjärtat! fråga din kompis som är blyg och säg även till henne att hon absolut inte behöver svara ja...

• stellajsj

Jag har valt min bästa vän, vilket råkar vara min syster.

Håller med D 13, du ska välja den personen som du helst av allt vill ha bredvid dig på din stora dag!

• Julia78

Tack, för svar.
    Ja, helst vill jag ha min "blyga kompis" men är tveksam om hon vågar ställa upp men hon kanske överraskar mig!!

• Vill nu

Jag valde min allra bästa vän, som alltid finns där för mig! Var ett självklart val! Trodde inte heller att hon ville ställa upp, då hon är den mest okyrkliga människa jag känner, som tycker att bröllop är lite hyckleri, men hon blev så glad att hon grät över denna ära!

Så fråga din blyga vän! Hon blir säkert jätteglad över att bli tillfrågad, även om hon känner att hon inte vill!

• w2b 09

Valde en av mina bästa väninnor. Har en syster men umgås mer med min kompis.... Därför valde jag henne. Vi har så kul ihop!

• momi boki

jag har valt min dotter o min brors tjej då ja inte ha nån syster ja valde nån som finns i familjen som ja litar på o ja verkligen tror komme rfinnas med livet ut:)

• Plummis83

Jag har en syster men valde min bästa väninna istället!! Mkt för att jag har mer kontakt med henne än med systern plus att jag visste att min syster aldrig skulle ställa upp för bröllop är ju bara fjantigt enligt henne å hon inte vill stå där framme! Plus att jag lätt blir irriterad på henne å hennes klumpiga kommentarer om allting å jag vill inte ha en sån dag på min stora dag!!

• paradisfågel

Jag har ingen syster, så valde en kompis som jag känt sedan hennes mamma låg på bb med henne ungefär.. Vet att oavsett vad som händer så kommer hon alltid finnas där så var ett självklart val att fråga henne Var lite osäker på om hon skulle ställa upp men hon blev väldigt glad och hedrad över att jag ville ha henne som tärna

• DarkBrideInWhite

Håller helt med i att du ska välja en person som du vill ha bredvid din sida på din bröllopsdag. Visserligen kommer ju alla som är på ert bröllop att finnas vid din sida men jag menar den person som du verkligen till 100% vill ha vid din sida både psykist och fysiskt. Jag har en syster men har ändå valt att ha min bästa väninna vid min sida som tärna. Min tärna är den person som är den person jag vill ska ha en stor del i en av de största händelserna i mitt liv. Dessutom är det viktigt att jag vet att hon delar min glädje med mig. Välj den person som känns rätt för dig!

• MolsonCanadian

Jag valde givetvis min bästa vän.

• Undertecknad

Inte jag heller!

passionsblomman skrev 2008-12-11 18:34:49 följande:
    Jag tänker inte ha någon tärna.
  • Krystal

Vem: Min tvillingsyster
    Varför: Har inga vänninor, så valet blev ju lätt

• gusdanima

Valde mina två bästa vänner! Så om du inte kan välja en, välj två, så kan de kanske stötta varandra därframme om de skulle tycka det var jobbigt!
    Lycka till!

Svar på tråden Hur/vem valde ni till Tärna?