• katarinaE

djursholms slott!!!Behöver lite info!!

Hej!Min kille o jag var o kikade på djursholmsslott idag(bara utanför)och tyckte det såg jättefint ut,är det någon som har bra el dåliga erfarenheter av bröllopsfest där?jag vet att det finns 3 cateringsfirmor att välja mellan,men är det någon som vet vad de tar i pris,och om nån av dem har så man kan ta med egen sprit?tacksam för så mycket info som möjligt!!!Är det nån som har bra tips på kyrka i närheten förresten?hälsn kattis

• Svar på tråden djursholms slott!!!Behöver lite info!!
  • Susanne Gräslund

Hej!

Vi hade inte fest på Djursholms slott, men väl på Enebybergs gård som också ligger i Danderyds kommun och jag vet att den cateringfirma vi anlitade jobbar på Djursholms slott också. Han som driver den heter Paul degen och vi var mycket nöjda med honom. Vi fick också fixa allt dricka själcva och det tror jag att man får oavsett vilken cateringfirma man använder.

Vi gifte oss i Täby kyrka som ligger relativt nära Enebyberg, men i Djursholm är det väl närmare till Djursholms kapell eller till Danderyds kyrka. Danderyd är ju fin, men ganska stor och så ligger den precis bredvid E18. Djursholms kapell har jag aldrig varit inne i, men jag känner några som gifte sig där och som tyckte att det var bra.

mvh,
    Susanne

Svar på tråden djursholms slott!!!Behöver lite info!!