• Snäckan08

Present till tärna/bestman

En fråga....

Ger man normalt present till tärna/betsman?
    Hur tänker ni göra/har gjort? Om ni köpt något, vad har ni isf köpt?

• Svar på tråden Present till tärna/bestman
  • Mahatma

Och best man/toastmaster fick mer symbolisk present, halstabletter och whisky efter allt pratande han stått för!

• anja1661

vi betalar halv tärnklänningen och till bestman ska vi beställa marshettknappar som det står bestman på.
    BEST på ena armen och MAN på den andra. lite kul grej bara!

• Snäckan08

Jag har köpt nu. Tärna kommer få jättefina pärlörhängen i guld
    Bestman kommer troligen få ett fickur till sin frack.

• totte38

vi ska ge smycken till både tärnorna och näbbarna. Har gjort dem själv så det blir inte såå dyrt och så kan de ha dem om de vill på bröllopsdagen till kläderna (som vi för övrigt kommer stå för).

• Cay08

Vart hittade ni manchettknapparna? Lät som en kul idé!

Tack på förhand

anja1661 skrev 2008-12-16 10:26:34 följande:
    vi betalar halv tärnklänningen och till bestman ska vi beställa marshettknappar som det står bestman på.BEST på ena armen och MAN på den andra. lite kul grej bara!
  • Greta 1980

Vi kommer oxa ge manschettknappar till bestman. Till tarnorna kommer vi att ge halsband ifran Cancerfonden. Superfina med vackra ord pa samt att en viss del av priset da gar till cancerfonden, vilket jag tycker kanns kul!

• Emmeli o Markus

Greta 1980 skrev 2009-01-08 01:24:40 följande:
    Vi kommer oxa ge manschettknappar till bestman. Till tarnorna kommer vi att ge halsband ifran Cancerfonden. Superfina med vackra ord pa samt att en viss del av priset da gar till cancerfonden, vilket jag tycker kanns kul!

vart kan man köpa såna halsband?!
    Lät som en PERFEKT gåva!!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Mumriks blivande fru

Också väldigt nyfiken på både vart man kan köpa manschettknapparna och halsbanden!

• Fenixx

jag har hittat ett fint halsbandssmycke på WWF som skulle passa till min tärna.
    vi har tema-klädsel, men hon ville ändå köpa sin klänning själv.
    till våran bestman så funderar vi på att köpa ett finare bokmärke i silver eller nåt då han inte är så mycket för starkare drycker och är en bokmal.

• Fenixx

Emmeli o Markus skrev 2009-01-08 02:09:20 följande:

vart kan man köpa såna halsband?!Lät som en PERFEKT gåva!!
    gå in på barncancerfondens hemsida så finns halsbandet där i shoppen.
  • Juni2009

Våra tärnor och bestman ska ordna kläder själva så vi kommer att köpa nåt fin till dom.

Men vi får se om vi hittar nåt som dom kan ha på bröllopet.

Just nu säger vi att vi ska försöka hitta en barberare som bestman och sambon kan gå på även klippa sig o ha kul tillsammans innan dom går till bröllopet så betalar vi.

Till tärnor (mina systrar) kan vi kanske hitta halsband eller örhängar.

Få se vad det blir till sist.
    Vi ska prata med tärnor och bestman nu snart så vi får veta hur dom vill ha det om vi ska betala nåt eller dom ordnar allting själva.

• Emmeli o Markus

Fenixx skrev 2009-01-08 08:14:34 följande:
    Emmeli o Markus skrev 2009-01-08 02:09:20 följande: gå in på barncancerfondens hemsida så finns halsbandet där i shoppen.

tack!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Greta 1980

Precis ga in pa barncancerfondens hemsida och titta i deras shop. Halsbanden ar jattefina!

• anja1661

här hittade jag de! finns till father of the bride oxå!
    och massa andra roliga grejer!

www.bluebox.se/search.asp&countrs=84&size=12&method=search&alt=&sokfalt=Akut&visa=

Svar på tråden Present till tärna/bestman