Inlägg från: Mrs D to be |Visa alla inlägg
  • Mrs D to be

Nervös!!!! OT!!

För att motivera er att sluta så får välldigt många KOL av att röka villket slutar med att du drunknar i dina egna vätskor i lungorna för att du har så dålig lungkappacitet att de inte orkar vädra ut vätskan.
    inte så vidare kul att sitta där som ssk och se paniken i patientens ögon när de ber om att man ska öppna fönstret så att de kan få luft.

• Mrs D to be

jag fattar inte att man börjar röka. har aldrig fattat poängen med det. Visade min kompis hur skadade hennes lungor var genom att dra ett halsbloss och jag kräktes så dant hostade jag.

• Mrs D to be

jag tänkte göra mig av med mitt sockerberoende nu.. *suck* har försökt förr men men. Tänkte utmana min mamma på vem som kan gå ner mest i vikt med. Jag kan ju inte få spö av min mamma då dör jag hällre. Måste vara en bra motivation? eller har ni några tipps?

• Mrs D to be

jag har snarare problem med "efterrätter" en smågodis, det är inte min största last :-P men dock en av dem. Tänkte köra en detox nästa vecka. kunde inte göra det förra gången för jag orkade inte jobba pga utränsningen så jag fick avbryta. men nu är jag ledig :)

• Mrs D to be

gör det tyvärr säkert. Dom är ju inte precis gulliga i dom där länderna

• Mrs D to be

ni är starka flickor kämpa på. Ni försöker faktist avvänja er av något som skulle vara narkotikaklassat om det infördes idag!! Det är inte illla

Svar på tråden Nervös!!!! OT!!