Inlägg från: fru Trul |Visa alla inlägg
  • fru Trul

    Göteborgsbrudar del:4

    Mizty skrev 2008-12-01 20:31:50 följande:
    Haha, ja trodde jag skulle bli först Nu finns det bilder i mitt galleri om någon vill kika!Är det någon som kan ses nästa vecka?Måndagen den 8/12BartanMizty
    Hej välkommen hem, hoppas ni haft det jättemysigt! Kollade in era bilder GUUUD va fina ni var!
    Ska kolla mitt eländes schema och återkomma angående fikan för det vore mysigt!
    KRAM!
  • fru Trul

    Jag jobbar sent på Måndag men jag ska försöka med lite utpressning mot min jobbarkompis som är skyldig mig en gentjänst... Ni får hålla tummarna att hon går med på att byta schema.. Hör av mig när jag vet.... Kram!

  • fru Trul

    Jag har fått bytt till mig lite bättre tid på måndag men jag slutar ändå inte förrän 18 så jag kan vara där 18.30. Vilken tid var det vi skulle ses förresten? Var det 17 vi skulle ses så är det ju ganska kört för min del...

    Troll jag kollade igen på dina bilder, jag ler stort varje gång när jag ser dig under huven.

  • fru Trul

    Vad händer, blir det nån fika idag å vilken tid isånnafall?

  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-12-16 22:47:42 följande:
    Ja, det kan man fråga sig... Har ni träffats på ?Har gjort MR för ett par v sedan och fick beskedet att jag har några st diskbråck. Både i nacken och ländryggen. Kul Not. Bra att veta i alla fall.
    Hej vännen. Nä det har inte blivit någon fika. Alla fruar här i tråden verkar vara väldigt upptagna. Just nu har jag skitmycket att göra på jobbet och jag är helt slut. Nästan så man längtar efter julhysterin så man får ett par dagar ledigt.
    Skönt att du äntligen fick gjort din MR, och fick veta vad som var fel... Vad kan läkarna göra åt diskbråck då, går det att åtgärda?
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-12-17 11:01:27 följande:
    Fru Trul: Steloperation. Inte bra... Förhoppningsvis ska jag träffa smärtläkare. Har med största sannolikhet Fibro också, så det blir lite mkt på en gång. Hur är det med dig? Synd att alla droppat av härinne!
    Jobbigt, jag är ju själv reumatiker så jag vet hur jobbigt smärta kan vara... Inge kul alls... Men om det kan bli bättre med operation tycker jag du ska överväga det iallafall..

    Som sagt fullt upp med jobbet, är helt slut. Nu på fredag är tolfte dagen på raken som jag jobbar.... Ser verkligen fram emot lite ledigt i jul. Annars är det bra, jag har äntligen fått tummen ur och beställt mina inbjudningskort till ettårsfesten. Nu ska jag bara hitta någon som kan texta oxå... Hmmmm.... Börjar ju bli ont om tid liksom, harkel....

    Själv då hur är det med dig?
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-12-17 22:28:16 följande:
    12 dagar i rad?? Du behöver lugn & ro förstår jag...Steloperation är lite som Rysk roulette eftersom det inte alltid blir bra, utan det kan tom bli sämre. Då är det liksom kört. Jag känner 2 st killar under 40 år som båda är stelop i ryggen och ingen av dem kan jobba idag. De har hemsk värk hela tiden. Så jag tvekar naturligtvis.
    Ojdå, då förstår jag att du tvekar.... Alltid svårt det där med operationer spelar ingen roll om det är en stor eller en liten egentligen, det kan gå lika fel även om det är en liten operation. (Jag opererade tex ett finger och det blev sämre än det var innan...)
    Men man måste väga fördelarna mot riskerna, och sedan får du ställa dig själv frågan; om du inte gör operationen hur blir din värk då?
  • fru Trul

    fru Trul önskar alla fruarna en riktigt god jul!
    Kram på er!

  • fru Trul

    Kikar förbi och vinkar glatt innan jag stressar vidare här hemma... Suck.

    Bartan
    Va kul med hund, vad är det för ras?

    Mizty
    Influesna och blindtarm, låter inget kul, hoppas ni mår bättre nu.

    Ajjse
    Grymt avundsjuk på din långa ledighet... Suck!

    Troll1
    Hej, hej, nä tråden får inte dö ut, det hade varit jättetråkigt...

    Nu ska jag rusa ner på stan, jag tänkte hitta något fint att ha på mig på nyår....
    KRAAAAAMMMM!

  • fru Trul
    bartan skrev 2008-12-28 18:39:24 följande:
    Fru Trul; Det är en dansk-svensk gårdshund jag har fått tag på. Har lagt in några bilder så du kan se den.Blev det något fint till nyår?
    En sån sötnos! Nu blev jag jättesugen på att skaffa hund igen, suck!
    Joddå jag fick tag på en skitsnygg (och sexig )topp som funkar till mina finbyxor.... Har spräckt min budget denna månaden men toppen var värd varenda krona!
  • fru Trul

    Fika/vinkväll hos Mizty

    V.2

    Onsdag 7/1

    Torsdag 8/1

    Fredag 9/1

    Söndag 11/1 Fru Trul

    V.3

    Måndag 12/1

    Tisdag 13/1 Fru Trul

    Torsdag 15/1 Fru Trul

    Fredag 16/1

  • fru Trul
    bartan skrev 2009-01-14 14:31:47 följande:
    Trul; körde 10:an igår och kom tänka på dig. Hur är det med foten? Ska bli roligt och se dig i ett par snygga skor
    Jo foten är bättre, tack så mycket, jag håller faktiskt på och försöka få tag i snygga skor till festen nu. Är jättekul!

    Mizty.
    Njae det ena eländet avlöser det andra på mitt jobb just nu, har fått bättre arbetstider men nu har ledningen börjat stressa oss att vi ska svara fler kunder varje dag annars får vi ingen månadsbonus (3-4000 mindre i lön plötsligt) Håller på att stressa ihjäl mig på jobbet nu.

    Nu håller jag på med sista detaljerna för festen nästa månad och jag är jätteglad för jag har fått tag på tårta som vi kan få vårt foto på och en stor 50-60 bitars (blir stor fyrkantig tårta) kostar med trycket 1100! Det tycker jag är ett rätt ok pris eller hur?

    Nä nu ska jag äta frukost.
    Kram på er!
  • fru Trul
    bartan skrev 2009-01-28 09:23:42 följande:
    god morgon på erhänger på ett hörn här då jag bara vill sova;inte roligt med en vilding till hund!trul: hur går det med festplaneringen?? är allt klart?kan någon säga vad som hänt då det bara blir stora bokstäver??bannade dator!
    Jo så gott som allt är klart, ska bara försöka få tag på lite dekorationer och dukar till helgen... Min granne har varit guld värd hon har utan att jag ens frågat tagit på sig rollen som festfixare, och hon har hjälpt till jättemycket med planeringen... Måste köpa en riktigt fin present till henne... *Skriver ner i att göra blocket..*
    Jasså har valpen överskottsenergi? Härligt! Hade varit kul att få se honom nån gång.
    Vad har hänt med våra fikaträffar, har alla tröttnat på BT sedan vi blivit gifta eller?
  • fru Trul

    Hej tjejer. Var väldigt längesedan vi hade fikaträff så jag lägger upp ett par datum som förslag;

    Måndag 2 Mars fru Trul
    Tisdag 3 Mars
    Onsdag 4 mars fru Trul
    Torsdag 5 Mars
    Fredag 6 mars

    Måndag 9 Mars
    Tisdag 10 Mars fru Trul
    Onsdag 11 Mars fru Trul
    Torsdag 12 Mars fru Trul
    Fredag 13 Mars fru Trul

Svar på tråden Göteborgsbrudar del:4