• Alla goda ting är tre

Lista över foton man inte ska missa på bröllopsdagen

Sitter och ska sammanställa en lista över vilka foton som jag vill att fotografen ska ta på den stora dagen och tänkte att det säkert redan finns flera sådana listor. Någon som vill dela med sig?

• Svar på tråden Lista över foton man inte ska missa på bröllopsdagen
  • 081103 1

Bild på ringarna och en kyss.

• 20090725

fanns med en sådan lista i en av bröllops tidningarna...
    den va kanon, om man ger den listan till fotografen så har man garanterat inte missat någon bild på den stora dagen

• allehanda

OT Först och främst,jag tycker inte om att fotograferas och jag tycker rent av att STORA förstoringar på väggarna med brudpar,barn osv är direkt fult.MEN jag skulle ändå vilja veta vilka foto det är som man inte vill missa under dagen??Kanske jag kan börja förstå andra eller så blir jag bara mer säker på vad JAG tycker.

• Alla goda ting är tre

vet du vilken tidning?

20090725 skrev 2008-11-29 16:13:15 följande:
    fanns med en sådan lista i en av bröllops tidningarna...den va kanon, om man ger den listan till fotografen så har man garanterat inte missat någon bild på den stora dagen
  • lisen85

jag fick listan av min fotograf. så vi kan sitta i lugn och ro o bestämma vad vi tycker e viktigast att få med

• Piggelinlover
    lisen85 skrev 2008-11-29 23:22:27 följande:
    jag fick listan av min fotograf. så vi kan sitta i lugn och ro o bestämma vad vi tycker e viktigast att få med
    skulle man kunna få tjuvkika lite på den listan...
  • lisen85

har den bara på papper. ska se om jag kan få m2b att scanna den så jag kan skicka.

• Gotlandsbröllop 2009

Det fanns en sådan lista i senaste numret av Bröllopsguiden.

• Alla goda ting är tre

Oj vad bra, den tidningen hade jag t.o.m hemma :) Lättare att ha något att utgå ifrån. :)
    Gotlandsbröllop 2009 skrev 2008-11-30 08:32:32 följande:

Det fanns en sådan lista i senaste numret av Bröllopsguiden.
  • shakynose

Jag vill ha bilder på ALLA gäster! Om de inte vägrar såklart...

• Vitt guld

Jag kan skriva en lång lista, men hinner inte nu. Men en vän jag hälsade på igår sa att hon var så besviken över att de glömt ta bilder på henne & tärnan (bästa vännen). Tärnan öht fanns det knappt nån bild på.

Återkommer...

• Alla goda ting är tre

återkom gärna :)
    Vitt guld skrev 2008-11-30 11:19:23 följande:

Jag kan skriva en lång lista, men hinner inte nu. Men en vän jag hälsade på igår sa att hon var så besviken över att de glömt ta bilder på henne & tärnan (bästa vännen). Tärnan öht fanns det knappt nån bild på.Återkommer...
  • Comfortably numb

Jag litar på att vår fotograf får med allt hon är proffs och har öga för det där... men kul att få med detaljer på klänninge, duknigen, närbilder på ringarna, gruppbilder md tärnor och marchalkar, familjen, så mkt vänner som möjligt, buketten... och solklart fina bilder på oss

• Lajsan

Vår fotograf föreslog att hon skulle ta en gruppbild på oss och alla gästerna utanför kyrkan efter vigseln, det blev jättebra.

• fru Trul

En bild på fotografen som fotar är oxå kul att ha.... (Gärna nån släkting som tar på honom medan fotografen fotar er...)

Svar på tråden Lista över foton man inte ska missa på bröllopsdagen