• mymelo­dy
    Äldre 24 Nov 17:30
    2045 visningar
    2 svar
    2
    2045

    Umeå brudar 2009

    Här kan vi disskutera allt som hör bröllop till...
    Tips, ideér, förslag, tankar, frågor......

  • Svar på tråden Umeå brudar 2009
  • hoppan
    Äldre 24 Nov 18:14
    #1

    Hej
    har varit inne och tittat lite på klänningar. Även mymelody hade en väldigt fin klänning. Har du hittat den i stan? Jag är lite sugen på en forever yours klänning de säles endast på högtidskläder har jag förstått. Skall till Änglalikt på onsdag. Känns verkligen som om man är ute i väldigt god tid.

  • mymelo­dy
    Äldre 24 Nov 18:46
    #2
    hoppan skrev 2008-11-24 18:14:43 följande:
    Hej har varit inne och tittat lite på klänningar. Även mymelody hade en väldigt fin klänning. Har du hittat den i stan? Jag är lite sugen på en forever yours klänning de säles endast på högtidskläder har jag förstått. Skall till Änglalikt på onsdag. Känns verkligen som om man är ute i väldigt god tid.
    Hej! Min klänning (Harlem Pronovias) är beställd från Linköping, men det finns även en återförsäljare i Stockholm och Uppsala. Har varit i Stockholm och provat men samma klänning var 1500 kr billigare i Uppsala och 2500 kr billigare i Linköping. Nu hade jag turen att hitta en som de hade haft på en modevisning, så jag fick den för 9000kr, den skulle ha kostat 13500 i Stockholm. Så det lönar sig att titta runt lite. Men adress och telenr står på hemsidan under återförsäljare.
Svar på tråden Umeå brudar 2009