• cocosbollen

Bästa fuktgivande schampot

Är nyfärgad brunett och min frisör rekommenderade ett fuktgivande schampo (då håret är rätt torrt) istället för ett för färgat. Tänkte dock jag kunde varva mellan dessa. Vad rekommenderar ni? Endast frisörprodukter förresten :)

• Svar på tråden Bästa fuktgivande schampot
  • la esposa

vad sa frisören? handlade du inte där? :)
    jag har sönderfärgat hår (många turer) och använder nu kerastase, den gröna serien. Jag tycker att den är jättebra.
    för färgat hår har jag ingen aning. Kanske samma serie har för färgat?

• cocosbollen

Näe, men hon rekommenderade sachajuan. Beställer från nätet i så fall då det blir mycket billigare :) Vet inte riktigt vad jag ska välja bara..

• Bumlis

Jag tycker att Redken är ett otroligt bra märke. Plus Kerastase. Fast mitt torra hår mår allra bäst av Herbal Essences...

• ClaudiaValentina

Håller med Bumlis, Redken är så bra. Jag använde Redken Smooth Down, hela kittet.

• shakynose

Lush har mig i ett fast grepp när det kommer till hårprodukter! Nu använder jag "reincarnate" schampo och "american cream" balsam till mitt färgade hår.

• Vill nu

L'anza har ett bra som heter Mousturizing Schampoo. Wella SP har ett som heter Hydro som är kanon... Redkens ljusblå är bra...

• la esposa

VArt betställer man??
    jag vill oxå ha billigare..visserligen så skickade min frissa med en inpackning värd massa slantar om jag lovade att använda ochköpa schampoo och balsam.. så jag nappade.. Men framöver vill ju jag med ha billigare..

• rocketqueen

Redkens All soft är vansinnigt bra tycker jag, jag har dock bytt till ekomärket Simply organics som också är underbart. I Simply är det då Moisture-serien som gäller!

• elsi

L'Oréal Proffesional, Intense Repair cuti liss system. Finns hos frisörer. det är helt fantastistk, Jag använder en skvätt istället för balsem ibland, Jag utmaner dig att prova! Finns i 250 och 500ml
    Man behöver ingen balsem med detta!

• shakynose

cocosbollen: vilken färg blev det?

Svar på tråden Bästa fuktgivande schampot