• Sept13

blommor i skane lund

valdens basta blommor i lund. Asa en av agarna super kreativ och aker till saljaren sjalv for att plocka ut de basta blommorna till din bukett.

Relativt billig jamfort med andra stallen i lund och malmo. Var nog inne hos varenda en och ingen hade bra ideer.

kommer inte ihag namnet men affaren ligger vid stationen bredvid lagerhaus.

fraga efter asa.

• Svar på tråden blommor i skane lund
  • lillabruden

menar du stationen i Lund?

• Sept13

ja stationen men affaren ligger vid lagerhouse i granden pa andra sidan vagen. Asa ar en av agarna sa du kan kolla att du hittat ratt. Nara lundia tror jag.

• Grezzy

Vad för bukett beställde du? och vad kostade den?

• lillabruden

ja ska se om jag har vägarna dit en dag

jag ställer samma fråga som Grezzy

• Grezzy

Jag gick faktiskt dit och pratade med Åsa, fan vad trevlig hon var! Hon visade bilder och tog upp blommor och satte ihop lite så jag kunde se. När det sen kom lite fler kunder så föreslog hon en fika på mormors i nästa vecka. Hon skulle göra lite prov-grejer och visa mig tills dess utifrån det vi diskuterade. Så mkt idéer hon hade! Förresten, Flowerhouse heter butiken. Tack för tipset!

• Bailys

undrar hur mycket ni har tänkt att lägga på blommorna? Jag tycker det är jättefint o fräscht med mycket blommor på bord o så men det kostar så mycket.....bara brudbuketten går ju på typ 2000kr.

• Sept13

vi hade murgrona pa borden sa hon fixade att blommorna i kyrkan aven kunde stickas in i murgronan. jatte snyggt

• Sept13

sorry sag inte de andra inlaggen. jag hade kalla lijor. du betalar per blomma och det ar dags pris. tror mitt pris var 45 per lilja och jag hade 10 tror jag. min websida ar www.bundy.nu/brollop

ett annat tips. Nar ni tar bilder tank pa hur ni haller i blommorna specielt om nu har en bukett som jag. Kolla framfor spegeln och prova olika satt att halla blommorna. Jag har manga bilder som ser jatte roliga ut for jag haller i buketten som en damm vippa , ha ha!!!

• Grezzy

Jag pratade med Åsa idag - vi ska betala 1800kr för brudbukett, tärnbukett och corsage till min blivande man och marskalken. Mkt bra pris tycker jag!

• lillabruden

alltså sammanlagt? eller per styck...?
    Om det är summan av allt är det ju jättebra!!!!

Grezzy skrev 2008-12-15 17:55:23 följande:
    Jag pratade med Åsa idag - vi ska betala 1800kr för brudbukett, tärnbukett och corsage till min blivande man och marskalken. Mkt bra pris tycker jag!
  • Grezzy
    lillabruden skrev 2008-12-15 21:51:28 följande:
    alltså sammanlagt? eller per styck...?Om det är summan av allt är det ju jättebra!!!!
    Sammanlagt!
  • lillabruden

Ska ta mig dit efter jul tror jag!!!!
    Grezzy skrev 2008-12-16 21:59:35 följande:
    Sammanlagt!
Svar på tråden blommor i skane lund