Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
Såg att vår tråd gått ut!!!
Välkomna fruar som blivande!!!!
Såg att vår tråd gått ut!!!
Välkomna fruar som blivande!!!!
Då var man fru
Dagen var super utan några större missöden.. bröllopsnatten var verkligen välbehövlig!!! Vi sov till halv 12 och då lämnade vi ändå festen vid 00... Kändes som att när vigseln var klar.. GUD vad lätt det var och snabbt gjort.. skulle vilja att de var längre.. o då hade vi ändå lagt in egna sånger 3psalmer och en egen dikt.. Underbara kompisar som gjorde mycket och jättebra musik.. Svårt att kunna säga tillräckligt stort tack till alla..
Men man märker när man själv är nykter alla andra som egentligen är speciellt fulla hur de ändrar sig När vi skulle åka satte mitt gravidillamående in och jag sa det till alla när jag sa hejdå att jag mår jätteilla och måste verkligen få gå o lägga mig.. ända skulle alla "skumpa" med magen och kramas för länge osv... nästan så jag önskade att jag skulle kräkas över någon
tog 1h att bara få säga hejdå...
Åååå grattis
Blev dagen som du hade tänkt dig då? Eller blev det tusen gånger bättre
När är det du ska ha barn??
millanros
grattis :-d
Dagen blev nog bättre än vad jag väntat mig
Bebis är beräknat till 7maj.. men ska på ultraljudet på fredag.. så vet mer "säkert då"
Åååå vad kul, jag längtar som bara den till bröllopet nu, kan liksom inte koppla bort det från huvudet
Mysigt med ultraljud
Kommer du att lägga ut några kort från bröllopet??
Jag kan lägga ut några.. tyvärr så har jag typ bara från frisören/makeup, några dåliga från vigseln och bröllopssviten.. mamma la beslag på kameran innan kyrkan... o glömde sen ta mer... Men ska få från får "fotograf" så fort hon gått igenom dem...
Sarapyam hur långt har ni kommit med planeringen nu ??
Ja... då har du kommit långt... är de hva slott???
hej hej... var jätte längesen jag var här inne och kikade.. vad roligt med all eran planering... jag skulel vilja göra om allting nästa år igen.,.